Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، آئین اختتامیه دومین دوره آموزشی جشن تکلیف دانش‌آموزان مکلف پسر عشایر استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، ایلام، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، شهرستان‌های استان تهران، سمنان، قزوین، کرمانشاه، گیلان، گلستان و لرستان امروز، 11 اسفندماه، با حضور علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا سیفی، سرپرست دفتر عشایر، حجت‌الاسلام حسن اسکندریان، معاون دفترکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و سید مجتبی هاشمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در ابتدای این مراسم‌ گفت: خدا را شاکریم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی یکی از فعالیت‌های ویژه‌ای رقم خورد که به دانش‌آموزان عشایر متعلق است.

وی افزود: نزدیک ۱۹۰ هزار دانش‌آموز عشایر داریم که از بین آنان حدود ۱۱ هزار نفر دختر و حدود ۸۰۰ هزار پسر به سن تکلیف رسیده‌اند.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش افزود: سعی کردیم به دلیل اهمیت موضوع، برای دانش‌آموزان عشایر کاری ویژه کنیم. شاید این برای اولین‌بار است که دانش‌آموزان قدم به این محل گذاشته‌اند. در طول این سه روز تلاش شد همه برنامه‌ها بهترین باشد. حدود ۱۰ کلاس مرتبط برای این دانش‌آموزان برگزار شد تا بتوانیم به فرمایش مقام معظم رهبری برای غیورمردان و مرزداران عشایر خدمت شایسته‌ای انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: این برنامه یک کار گروهی است، از آنجایی که توسعه مشارکت یکی از اهداف آموزش و پرورش است این کار به همکاری ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش و دفتر عشایر برگزار شده است.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: این ۱۹۰ هزار دانش‌آموز در شش هزار مدرسه‌ در حال تحصیل هستند. ۱۱۲ مدرسه از این مدارس یک دانش‌آموز دارند و این موضوع نشان اهمیت مسائل تعلیم و تربیت و عدالت آموزشی است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قران عشایر دانش اموزان جشن عبادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • نیمی از دانش آموزان کشور راهی هنرستان می‌شوند
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف