Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:12:31 GMT

خدابخشی برای طلا و پورشب برای برنز به میدان می‌روند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۴۹۷۲۴

خدابخشی برای طلا و پورشب برای برنز به میدان می‌روند

مهدی خدابخشی به فینال لیگ جهانی کاراته وان سری آ اتریش راه یافت.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در ادامه لیگ جهانی کاراته وان سری آ که با حضور 2057 کاراته کا از 99 کشور در شهر سالزبورگ اتریش پیگیری می شود، مهدی خدابخشی که با 5 پیروزی موفق شده به دیدار نیمه نهایی راه یابد، در این مرحله از سد مامایف آذرباجانی گذشت و راهی فینال شد تا بدین لحظه دومین فینالیست تیم ایران در این رقابت ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذبیح اله پورشب نیز در دیدار نیمه نهایی مقابل آکتاش ترکیه ای نتیجه را واگذار کرد تا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

 

نتایج کسب شده امروز تا بدین لحظه بدین ترتیب است:

 

مهدی خدابخشی ابتدا 4 بر صفر ایلیا لتیک از سوئیس را شکست داد. سپس 4 بر صفرسرگی ایگناتف از روسیه را برد. او در سومین دیدار یک بر صفر مقابل آنتون ایساکائو از بلاروس به پیروزی رسید. مبارزه چهارم خدابخشی برابر فاروک عبدسلام فرانسوی بود که موفق شد 4 بر صفر او را مغلوب کند. در ادامه 5 بر صفر والری توماکوف از اوکراین را برد و در نیمه نهایی 3 بر صفرآیخان مامایف آذربایجانی را با شکست بدرقه کرد و فینالیست شد. او فردا برای کسب مدال طلا به مصاف اوگور آکتاش ترکیه ای خواهد رفت.

 

ذبیح اله پورشب ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سدآیدین واتریچ از بوسنی و هرزگوین گذشت. در ادامه 3 بر صفر ابراهیما ام بایه از فرانسه را مغلوب کرد. سپس 3 بر 2 مقابل آلوین کاراگی از کوزووو برنده شد. پورشب در چهارمین دیدار 3 بر صفر از سد پابلو آرناس از اسپانیا گذشت. سپس 4 بر یک تیموتی پترسن از هلند را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی 4 بر یک نتیجه را به اوگور آکتاش ترکیه ای واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت و فردا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی می رود.

 

کیوان بابان در اولین بازی خود 2 بر صفر عمر العزمی عربستانی را مغلوب کرد و در مبارزه دوم 2 بر یک مغلوب اوگور آکتاش ترکیه ای رفت و با راهیابی کاراته کا ترک به فینال، بابان هم به جدول شانس مجدد رفت.

 

احسان حیدری 2 بر صفر آرتم ژیگالوک از اوکراین را در اولین مبارزه برد. او در ادامه مقابل گابریله بنی از ایتالیا 2 بر 2 به تساوی رسید تا حریف ایتالیایی با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی باشد. با باخت گابریله بنی ایتالیایی، احسان حیدری از ادامه رقابت ها بازماند.

 

مهدی قراری زاده در اولین دیدار 4 بر یک لائورنت اِتمی از آلمان را برد. در دومین بازی زاده 3 بر یک ولادمیر برزانیچ از صربستان را از پیش رو برداشت. سپس مقابل آندره تروشانکو از اوکراین پس از تساوی 10 بر 10 با قانون سنشو مغلوب شد. با شکست آندره تروشانکو اوکراینی، مهدی قراری زاده از دور رقابت ها کنار رفت.

 

نوید عبدالملکی در مبارزه اول خود 3 بر صفر نتیجه را به والری توماکوف از اوکراین واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

  کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۴۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم

دیدار تیم‌های الهلال و العین در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری الهلال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد الهلال به‌پایان رسید.

روبن نوس در دقیقه چهار و از روی نقطه پنالتی و سالم الدوساری در دقیقه ۵۱ گل‌های الهلال را به‌ثمر رساندند؛ تک گل تیم العین را هم اریک در دقیقه ۱۲ رقم زد.

تیم الهلال علی‌رغم پیروزی دو بر یک در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت اما با شکست ۲-۴ و در مجموع ۴-۵ باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

خلاصه‌بازی الهلال و العین کد خبر 747371

دیگر خبرها

  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد