Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:46:24 GMT

پرداخت حق‌التدریسی‌ها ماهانه انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۰۰۳۹

پرداخت حق‌التدریسی‌ها ماهانه انجام می‌شود

تهران-ایرنا-نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که پرداختی‌هایی مشابه حقوق و دستمزد همچون حق التدریس و حق‌الزحمه به صورت یک دوازدهم ماهانه پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز شنبه مجلس شورای اسلامی با 136 رای موافق، 37 رای مخالف و 6 رای ممتنع از 226 نماینده حاضر با پیشنهاد محمد حسین فرهنگی نماینده کرمانشاه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیشنهاد که به تبصره 12 لایحه بودجه سال 98 کل کشور الحاق می شود، آمده است: کلیه پرداخت‌هایی مشابه حقوق و دستمزد مانند حق‌التدریس، حق‌الزحمه، شرکتی، ساعتی، حق نظارت و پاداش شوراهای حل اختلاف هزینه اجتناب ناپذیر محسوب می‌شوند و باید به صورت یک دوازدهم به صورت ماهانه پرداخت شود.
فرهنگی در هنگام طرح این پیشنهاد اظهار داشت: این موارد جزو هزینه های اجتناب ناپذیر در حقوق و دستمزد به حساب نمی آورند و این موارد را بعد از چند ماه پرداخت می کنند در حالی که زندگی این افراد از این راه می گذرد و عملا نمی توانند زندگی کنند.
وی افزود: دولت در نهایت این موارد را پرداخت می کند اما این کار با تاخیر انجام می شود پیشنهاد ما این است که این پرداخت ها شمول هزینه های اجتناب ناپذیر بوده و به صورت یک دوازدهم ماهانه پرداخت شود.
سیام**9121**3050**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي مجلس بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود

پرویز فروغی، دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده به ۴۹ هزار تومان و مرغ گرم به ۶۹ هزار تومان رسیده است.

به گفته او، با توجه به مازاد تولید و زیان مرغداران، پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مرغ مازاد باید اقدام کند و همواره بخشی از مازاد تولید باید صادر شود.

فروغی ادامه داد: بنابر جوجه ریزی صورت گرفته و نیاز کشور، ماهانه ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرغ از سطح بازار توسط پشتیبانی امور دام باید جمع آوری شود.

دبیرکانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی مورد نیاز کشور است، افزود: بنابر آمار در فروردین ۱۳۷ تا ۱۳۸ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته و پیش بینی می شود که در اردیبهشت طبق سیاست وزارت جهاد در همین محدوده باشد. هر چند مصرف در ماه های فروردین و اردیبهشت کاهشی است.

او گفت: با ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته، ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تن مرغ گرم تولید می شود که بر این اساس کمبودی در عرضه نداریم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • خوفی که به جان کارگران افتاد | کاهش حقوق در صورت تعطیلی پنجشنبه ها