Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:34:29 GMT

تجلیل از مفاخر هنرهای تجسمی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۰۱۷۲

تجلیل از مفاخر هنرهای تجسمی

تهران - ایرنا - دبیر ‏اجرایی یازدهمین ‏جشنواره تجسمی فجر از تجلیل 14مفاخر هنرهای تجسمی ‏همزمان با آیین اختتامیه این جشنواره خبر داد و گفت: این آیین 15 اسفند در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، محسن سلیمانی با اشاره به جزئیات این مراسم، گفت: تجلیل از مفاخر کشور یکی از وظایف جشنواره هنرهای تجسمی فجر که ‏امسال در رشته های مختلف ‏هنری و همچنین در حوزه منتقدان و پژوهشگران از مفاخر این ‏حوزه تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد که مقرر است از پرویز اقبالی ‏هنرمند رشته ‏تصویرگری، یعقوب امدادیان هنرمند رشته نقاشی، قدرالله معماریان هنرمند ‏رشته مجسمه سازی، احمد نادعلیان ‏هنرمندان رشته هنرهای جدید، سید محسن نوری نجفی ‏هنرمند رشته کاریکاتور، احمد عبدالرضایی هنرمند رشته ‏خوشنویسی، جاسم غضبان پور ‏هنرمند رشته عکاسی، مهین افشان پور هنرمند رشته نگارگری، مجید بلوچ هنرمند رشته ‌‏گرافیک به عنوان مفاحر هنرهای تجسمی تجلیل بعمل آید. ‏
همچنین از منتقدان و پژوهشگران برجسته حمید رضا قلیچ خانی، ‏مجید اخگر، سیامک ‏دلزنده، هادی سیف تجلیل شده و از مرحوم عربعلی ‏شروه نیز به پاس سال ها فعالیت خود در ‏حوزه ‏پژوهش یاد و با حضور خانواده وی از اقدامات وی در طول حیاتش تجلیل می شود.‏
مسابقه ‌جشنواره با اسم «طوبای زرین»، نمایشگاه «پلاک 40»، اجرای بخش «سینمای تجسمی»، نمایشگاه «عکس روزهای انقلاب»، بخش «چهارسوی هنر»، ‌دستاوردهای انتشارات هنرهای تجسمی با عنوان «نمایه چهل»، نمایشگاهی از آثار محفوظ در مجموعه موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان «چهل نمایشگاه، چهل شهر»، بخش ‌نمایشگاه طراحی با عنوان «طراحی به مثابه نقد» در کنار نشست‌های ‌تخصصی و پژوهشی جشنواره با عنوان «کجا ایستاده‌ایم» با حضور منتقدان و پژوهشگران به عنوان برخی از برنامه های یازدهمین ‏جشنواره تجسمی فجر برگزار شد.
اختتامیه یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ساعت 18 روز 15 اسفند در تالار وحدت ‏برگزار می شود.‏
فراهنگ ** 9031 ** 1355 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تجسمي تجسمي فجر 97 تجليل از هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ آزمون مجازی ۸ رشته از بخش معارفی و ۲ رشته از بخش های نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و ۴ رشته حفظ از بخش آوایی ۲۷ و ۲۸ فروردین برگزار شد.

از بین شرکت کنندگان افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری، به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری شده اند.

گفتنی است تاریخ و نحوه برگزاری آزمون در بخش معارفی و بخش های صحیفه سجادیه و نهج البلاغه مرحله سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد.

همچنین، برگزیدگان در رشته های حفظ از بخش آوایی در مرحله سراسری به صورت حضوری و در قالب آزمون شفاهی به رقابت می پردازند.

بر اساس مصوبه شورای سیاست گذاری سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور، دانشگاه کردستان میزبان مرحله سراسری این جشنواره خواهد بود. شرکت کنندگان برای اطلاع بیشتر به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 6086544

دیگر خبرها

  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • استاندار اردبیل از شاعر و پژوهشگر نمینی تجلیل کرد
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان