Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@02:30:02 GMT

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۰۷۸۸

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، مجید عبدالهی به عنوان سرپرست آب وفاضلاب شهری مازندران منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قانون بازنشستگی مدیران، دامن مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران را گرفت و ذبیح‌الله ذاکری که پیش از این گفته می‌شد باید بازنشسته شود، جای خود را به عبداللهی سرپرست جدید این شرکت در مازندران داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکمی از سوی جانباز رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، مجید عبدالهی به عنوان سرپرست آب وفاضلاب شهری مازندران منصوب شد.
دربخشی از متن این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب شایستگی و سوابق مفید جنابعالی و به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان مازندران منصوب می شوید.

گفتنی است عبدالهی در حال حاضر مدیر عامل آب وفاضلاب روستایی مازندران است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسف نوری استاندار مازندران شد

سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سمت استاندار مازندران منصوب شده بود امروز با رفتنش جای خود را طی تصمیم‌گیری در جلسه هیئت دولت به یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش سابق داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عصر امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت _ محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

در متن حکم آمده است که:

جناب آقای سیدمحمود حسینی‌پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور.

به گزارش ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور که از آبان ۱۴۰۰ به عنوان سمت استاندار مازندران منصوب شده بود امروز با رفتنش جای خود را طی تصمیم‌گیری در جلسه هیأت دولت به یوسف نوری وزیر آموزش وپرورش سابق داده است.

کد خبر 746700

دیگر خبرها

  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد 
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد