Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزین ضرغامی رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نشست خبری که امروز (شنبه ۱۱ اسفند ماه) به مناسبت فرا رسیدن سال جدید در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: سازمان زیباسازی برای سال جدید چند اقدام انجام داده است که از آن جمله برنامه‌ریزی برای توجه به وضعیت رنگ‌آمیزی در سطح شهر تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقرر شده است که مناطق شهرداری در حوزه رنگ اقداماتی را انجام دهند، بر همین اساس شیوه نامه‌ای را تنظیم کردیم و آن‌ها باید در این حوزه طبق شیوه نامه عمل کنند.

ضرغامی تصریح کرد: یک شورایی را برای مناطق ۲۲ گانه تشکیل دادیم که شهرداران مناطق باید اقدامات خود در حوزه رنگ را با هماهنگی این شورا انجام دهند.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص دیوار نگاره‌های شهری ادامه داد: یک جلسه مشترک بین زیباسازی و بنیاد شهید برگزار شد و تا قبل از عید برخی از تصاویر شهدا ساماندهی و مرمت خواهند شد.

وی با بیان اینکه برای دیوار نگاره‌های شهری مسابقه‌ای برگزار شد و ۶۶۲ شرکت‌کننده در آن شرکت کردند، گفت: در مجموع یک هزار و ۳۱۲ طرح ارائه و ۹۰ طرح هم انتخاب شده‌اند.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: در اقدامی دیگر فراخوانی را بین گرافیست‌ها اعلام کردیم که ۳۰ نفر شرکت کردند و آثار خود را ارائه دادند و در نهایت ۲۸۳ طرح تهیه و ۶۰ طرح را هم داوران انتخاب کردند تا در ایام نوروز در شهر تهران اکران شوند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری