Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش  و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر گفت: از مدتی قبل آقای خادم برای تغییر فضای خدمت، ابراز تمایل کرد که در وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی ادامه فعالیت دهد و البته قبلا هم تمایل داشت زمانی که من در سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بودم مایل بود در حوزه گردشگری مدیریت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر ورزش و جوانان افزود: ورزش خانه آقای خادم به عنوان قهرمانی المپیک و جهان است و ایشان همیشه جایگاه خود را دارد و انشاالله در مسیولیت جدید موفق باشد. 

امیر رضا خادم با تشکر از دکتر سلطانی فر گفت: از تجربه های آقای وزیر در مدت همکاری ام با ایشان بسیار آموختم و مدیریت در کار آقای دکتر سلطانی فر برای من فرصت و تجربه بزرگی بود.

خادم درباره عملکردش در وزارتخانه گف: در 5 سال گذشته تلاش من کم کردن تنش های وزارتخانه با مجلس بود و خوشبختانه توانستیم تعامل بسیار خوبی با مجلس داشته باشیم.  

خادم گفت: در بخش استان‌ها به طرز قابل توجهی سن مدیران کل استان‌ها را کاهش درآمدیم و بطوریکه هم اکنون ده مدیر کل زیر چهل سال داریم و برای اولین بار با درایت وزیر و دولت در ورزش کشور یک مدیر کل زن برای ورزش و جوانان کشور منصوب شد.

او از تقویت بخش حقوقی وزارتخانه هم یاد کرد و گفت: در این قسمت معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان نیاز به حمایت و تقویت نیروی انسانی و تخصصی دارد و من از تلاش شبانه روزی همه همکارانم تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت گردشگری و صنایع دستی ورزش و جوانان وزارت ورزش مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم