Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور عصر شنبه در نشست ستاد استانی طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی سمنان به میزبانی استانداری، بابیان اینکه نهادهای فرهنگی و روحانیان می‌توانند در حوزه فرهنگ‌سازی و توجه مردم به حمایت از حوزه امنیت و شاخصه‌های انتظامی جامعه بسیار مؤثر واقع شوند، ابراز کرد: روحانیان و ائمه جماعات دراین‌بین یک نقش ویژه و محوری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احساس نیاز در هر مقوله‌ای باعث حضور پررنگ مردم در آن موضوع و رسیدن به اهداف مطلوب شده و نیاز است تا در حوزه انتظامی این مهم ایجاد و تقویت شود و از سوی دیگر اما در حوزه نظارت، مردم می‌توانند با استفاده از راه‌های ارتباطی ازجمله ۱۹۷، نیروهای امنیتی و انتظامی استان را در حوزه‌های نظارتی حمایت و کمک کنند.

ضرورت ترویج مشارکت‌های مردمی

معاون استاندار سمنان در ادامه گفت: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز و سفرهای این ایام، می‌توان از ظرفیت افراد بومی و محلی در مناطق گردشگری، تولیت امامزادگان و مساجد و صاحبان صنوف، در حوزه نظارت و کمک به نیروی‌های انتظامی استان، استفاده کرد.

خجسته پور در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه کمبود اعتبارات مالی و کمرنگ بودن مشارکت‌های مردمی در حوزه نیروی انتظامی باید به صورت ویژه بررسی، واکاوی و رفع شود، ابراز کرد: هر حوزه‌ای که مردم پای کار بودند و حضور داشتند در طول تاریخ انقلاب توانستیم موفقیت‌های مطلوبی کسب کنیم که نمونه آن هشت سال دوران دفاع مقدس و ایستادگی در برابر دشمنان است.

وی، گفت: رابطه صمیمی، نزدیک و تنگاتنگ مردم با نیروی انتظامی امروز باعث خرسندی و خوشحالی است و این مهم به دلیل خدمات مطلوب نیروی انتظامی و به‌کارگیری راه‌های ارتباطی موفق دو سویه از طرف این مجموعه بوده است.

کد خبر 4557165

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان امنیت اجتماعی سمنان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده و شکست‌خورده از ایران بسازد و در مقابل گسترش فرهنگ انقلاب ایستادگی کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار احمد شفائی در جمع مسئولان و متولیان ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: دشمنان ما امروز گمان می‌کنند جوانان و نوجوانان ما که فضای معنوی اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی را ندید ند آن ارزش‌های والا را درک نمی‌کنند، اما در اتفاقات اخیر استان که توسط تروریست‌ها در جنوب رخ داد به چشم دیدیم که جوانان عزیز ما با چه همت و تلاشی در راستای دفاع از امنیت کشور ایثارگری کردند.

وی ادامه داد: ایثار و فداکاری جوانان ما در مقابله با تروریست‌های کوردل جای خرسندی فراوان دارد و این اتفاقات بار دیگر نشان داد که جوانان این مرزوبوم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رمز پیروزی ما در عرصه‌های مختلف وحدت، هم‌دلی و هم‌افزایی است و امروز ورزش استان نیز با همین رمز موفق توانسته است قدم‌های بزرگی را بردارد.

وی یادآور شد: یکی از راه‌های نشان دادن استان و کشور در سطح جهانی ورزش است و این ظرفیت ارزشمند به ویژه برای استان سیستان‌وبلوچستان می‌تواند بسیار غنیمت باشد.

شفائی بیان کرد: آن چیزی که ما امروز در جامعه، شاهد هستیم این است که دشمن تلاش دارد تا جامعه‌ای افسرده، ناامید و شکست‌خورده از ایران را بسازد تا ایران اسلامی را درگیر خود کرده و در مقابل گسترش فرهنگ عظیم انقلاب نیز ایستادگی کند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند نقشی محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن ایفا کنند.

وی با بیان اینکه تقویت اراده، روحیه خودباوری و ایجاد نشاط در جامعه از مهم‌ترین وظایف ورزشکاران و متولیان ورزش استان است، گفت: سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور بوده و این بسیار ارزشمند است، این مسئله وظیفه‌ای بزرگ را بر گردن ورزشکاران و مسئولان ورزش استان می‌گذارد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید اینکه ورزشکاران باید الگویی شایسته برای همه گروه‌های جامعه ما باشند، خاطرنشان کرد: قطعاً تأثیر کلام و رفتار ورزشکاران بیش از دیگران بر جوانان اثرگذار است و امروز تمرکز دشمن برای مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب‌شرق کشور است و ما می‌توانیم با هم‌فکری و انسجام مناسب بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر 746786

دیگر خبرها

  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • ذوق نقدعلی از بازگشت گشت ارشاد: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد | با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • فرهنگ سازی برای جامعه ۱۵ میلیونی کارگری/شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • ائمه جماعات با جهاد تبیین، ارزش آب و برق را تشریح کنند
  • عملیات «وعده صادق» مستضعفان عالم را دلشاد کرد
  • ستاد سهام، ابتکار یزد برای تحقق شعار سال