Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@21:36:37 GMT

1011 واحد مسکن مهر در گلبهار آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۲۵۳۵

1011 واحد مسکن مهر در گلبهار آماده بهره برداری است

هومن گریوانی روز شنبه طی نشست خبری در شهر گلبهار گفت: 39 هزار و 833 واحد مسکن مهر در گلبهار وجود دارد که از این تعداد 29 هزار و 558 واحد به بهره برداری رسیده و 2 هزار و 100 واحد دیگر پیشرفت اجرایی 80 درصدی دارد و هزار و 11 واحد نیز آماده افتتاح است.
وی افزود: هم اکنون 10 هزار و 275 واحد مسکن مهر در این شهر نیمه تمام مانده که متولی ساخت آنها تعاونی ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: دولت به تمام تعهدات خود در بخش مسکن مهر عمل کرده و به دلیل مراجعات و نارضایتی های مردم از عملکرد تعاونی ها، جلسات و مکاتبات مختلف با دستگاه قضایی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تعیین تکلیف واحدهای باقی مانده مسکن مهر انجام شده است که امیدواریم شاهد اتخاذ تدابیر و تصمیمات مناسب در این زمینه و احقاق حقوق مردم باشیم.
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی، 12 پروژه با هزینه هزار و 200 میلیارد ریال در بخش مسکن مهر این شهر به بهره برداری می رسد.
وی افزود: علاوه بر آن پارک متحرک به مساحت 2.5 هکتار، ساختمان پلیس راهور، ساختمان بخشداری، دو مدرسه مشارکتی با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، مجتمع تجاری جم و چهار زمین ورزشی روباز در این مراسم افتتاح می شود.
وی از آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه عمرانی دیگر با حضور وزیر راه و شهرسازی در گلبهار خبر داد و اظهار کرد: ساخت پارک موضوعی انرژی به مساحت 2 هکتار و همچنین احداث تونل قطار برقی مشهد - گلبهار به طول چهار کیلومتر در این مراسم آغاز می شود.
گریوانی در تشریح اقدامات انجام گرفته در زمینه پروژه قطار سریع السیر مشهد - گلبهار - چناران گفت: طول مسیر مترو مشهد - گلبهار 40 کیلومتر است که بخش مسیر گلبهار به چناران آن در حال بررسی در کمیته شورای عالی ترافیک کشور قرار دارد و در صورت تایید نهایی و ابلاغ آن، عملیات اجرایی مربوط به زیرسازی این مسیر سال آینده آغاز می شود.
وی افزود: تاکنون به جز بخش تونل این مسیر، 90 درصد عملیات ابنیه فنی و زیرسازی مسیر قطار شهری مشهد - گلبهار انجام شده و تملک یک کیلومتر از مسیر که در اختیار تعاونی حکمت وابسته به نیروی انتظامی است انجام نگرفته که امید است با توافقات صورت گرفته و هماهنگی دستگاه قضایی این مسیر نیز بازگشایی و به تملک درآید.
7489 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ترافیک زمین مسکن مهر وزیر راه و شهرسازی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات پایدار به مشترکین و تامین برق اضطراری برای تاسیسات مهم اقدام به تامین ۱۶ دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلو وات نموده است.
 نعیمی افزود: این ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور ثابت و در تاسیسات مهم شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش مصرف در ساختمان‌های اداری خود دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ کیلو وات احداث نموده است؛ این دو نیروگاه از سال ۹۴ در مدار بهره برداری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است