Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، رسانه‌ها از وقوع حمله انتحاری به گردهمایی شبه نظامیان غالبا کرد سوریه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» (قسد) با افراد سرشناس عشائر در استان الرقه خبر دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از خبرنگار مستقر خود در سوریه شنبه (۱۱ اسفند) گزارش داد که در منطقه «بیت خابور» منطقه «الکراده» واقع در استان الرقه سوریه یک انفجار تروریستی رخ داده و بر اثر آن سه تن کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار اسپوتنیک اوضاع جسمانی افراد زخمی شده را «خطرناک» توصیف می‌کند.

همزمان با انتشار خبر وقوع این حمله تروریستی، گروه تروریستی داعش در رسانه‌های خود از جمله خبرگزاری اعماق» مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

داعش مدعی شد که در حمله به گردهمایی فرماندهان قسد و بزرگان عشایر رقه، ۱۲ تن از آن‌ها کشته شده‌اند.

یک تروریست انتحاری به نام «ابوالولید الشرقی» قبل از ظهر امروز (شنبه) به این گردهمایی در مقر «روابط کل نظامی» واقع در روستای «جدیده خابور» حمله کرده و هفت تن از عشایر و پنج تن از نیروهای قسد را کشته است.

تروریستی که دست به این حمله زده از عناصر «انغماسی» بوده و بعد از درگیری با افراد حاضر در محل مورد نظر، کمربند خود را منفجر کرده است.

داعش بزرگان عشایر رقه را تهدید کرده، اگر «توبه» نکنند و از «ارتداد» خود برنگردند، خود را در کمین عناصر این گروه تروریستی خواهند دید. عشایر رقه در زمان اشغال این شهر با داعش همکاری می‌کردند.

حمله تروریستی امروز داعش به نیروهای قسد که مورد حمایت ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به رهبری آمریکا هستند، در حالی رخ داد که این نیروها خود را برای اعلام پیروزی کامل خود بر داعش طی هفته جاری آماده می‌کردند.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا از دو ماه پیش با بیان این ادعا که ائتلاف تحت فرماندهی واشنگتن کار داعش را در سوریه تمام کرده، دستور خروج نظامیان  آمریکا از شمال سوریه را خارج کرده است. با این حال، ۲۰۰ تا ۴۰۰ نیروی آمریکایی در سوریه آن هم در منطقه التنف باقی خواهند ماند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد

به گزارش همشهری آنلاین، رویترز به نقل از این مقام آمریکایی مدعی شده است که تلفات جانی یا مالی در نتیجه این حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد مخابره نشده است.

شب گذشته نیز پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر سوریه با ۴ موشک و پایگاه اشغالگران آمریکایی در خراب الجیر سوریه با ۳ موشک و یک پهپاد هدف قرار گرفتند.

کد خبر 846437 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و عراق ایالات متحده آمریکا عین الاسد

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله به پایگاه آمریکا در شمال حسکه