Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار هندیجان گفت: مصوبات ستاد سفرهای نوروزی باید هر چه سریع‌تر اجرایی شوند کم ‌کاری در این بخش به‌ هیچ‌ عنوان پذیرفتنی نیست زیرا استاندار خوزستان تأکید جدی بر آماده ‌سازی شهرستان‌ها در ایام نوروز را دارند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر هندیجان، سومین جلسه ستاد سفرهای نوروزی با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، مسئولان و خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقبال مردم اردبیل از طرح کمپین نوروز را ساده برگزار کنیم + فیلمتلاوتی از سوره مبارکه "کهف" با صدای نوروزی + صوت و عکسگرگان با نصب المان‌های نوروزی رنگ و بوی عید می‌گیرد

علی بویری فرماندار هندیجان در این جلسه اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید مصوبات ستاد سفرهای نوروزی را هر چه سریع‌تر اجرایی کرده تا آماده‌گی لازم برای مهمان ‌نوازی از هم ‌وطنان  را داشته باشیم. روسای ادارات؛ کمیته‌های مربوطه را در ادارات خود برگزار و هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی افزود: مسئولان هندیجانی باید مصوبات فرمانداری را رصد و عملیاتی کنند، جلسات ستاد سفر هر سه‌شنبه‌ها برگزار و اگر لازم بود هر روز یا هفته‌ای چند بار برگزار خواهیم کرد و در پیگیری موضوعات فرمانداری با جدیت وارد می‌شود.

هندیجان باید آماده استقبال از مسافران نوروزی باشد

فرماندار هندیجان بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید هر هفته در جلسات ستاد سفر گزارش‌های انجام ‌شده خود را بدهند نه اینکه بگویند می‌خواهیم انجام بدهیم یا در حال تصویب است ما در روزهای آخر سال هستیم بنابراین دیگر وقت نداریم بلکه باید مقدمات حضور مهمانان نوروزی را عملیاتی کنیم.

وی گفت: با توجه به نزولات آسمانی که در اوایل سال زراعی صورت گرفته و سر سبزی فوق ‌العاده‌ای که در جنوب کشور و شهرستان هندیجان به ارمغان آورده پیش ‌بینی افزایش حضور مهمانان نوروزی را در سطح شهرستان داریم که نیاز است مقدمات پذیرایی از آن‌ها فراهم شود.

بویری عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌ها قبل از حضور مهمانان نوروزی مقدمات را فراهم کنند ما نیز در فرمانداری پشتیبانی لازم را انجام می‌دهیم و در مدارس که مهم‌ترین مکان برای اسکان مسافران است باید حمام و سرویس بهداشتی مناسب و مجهز قرار بگیرد.

مدارس هندیجان باید حمام و سرویس‌های بهداشتی مناسب داشته باشند

وی ادامه داد: آموزش‌وپرورش هندیجان باید همه مدارس را مجهز به حمام و سرویس بهداشتی مناسب شوند زیرا مدارس مهم‌ترین بخش اسکان مردم هستند. استاندار خوزستان به شدت بر بحث حمام و سرویس‌های بهداشتی در مدارس تأکید کرده است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: مبالغ و هزینه‌های اسکان مدارس باید در ستاد و مدارس نصب شود هیچ‌گونه مبلغی به‌ صورت نقدی از مردم دریافت نشود همه هزینه‌ها باید از طریق کارت‌ خوان‌ها پرداخت شود و مسافران عزیز هنگام تهیه اتاق در مدارس از کارت‌ خوان‌ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در مدارس و ستاد اسکان آموزش‌وپرورش باید نظم و انضباط حاکم باشد، در خصوص آماده‌ سازی اسکله بندر بحرکان جلسه اختصاصی برگزار و وظیفه هر دستگاهی مشخص و قبل از حضور مسافران نوروزی انجام دهند.

نظم و انضباط در ستاد نوروزی آموزش‌وپرورش هندیجان حاکم باشد

بویری توضیح داد: شبکه بهداشت، بیمارستان، مراکز درمانی، اکیپ‌های درمانی و خدماتی باید در آماده‌ باش کامل باشند. نیروی انتظامی امنیت کامل پارک‌ها، محله‌ها، اماکن عمومی، محل‌های تجمع مسافران نوروزی را تأمین کند.

وی افزود: اداره صنعت، معدن، تجارت با همکاری جهاد کشاورزی، اتاق اصناف مایحتاج مردم در شب عید، مواد خوراکی، نانوایان، کالاهای اساسی را در شهرستان تأمین کند.گشت‌های تعزیرات حکومتی با حضور اداره صنعت و معدن در سطح شهر برقرار شده و با گران ‌فروشان برخورد کنند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: اداره آب و فاضلاب با همکاری آب جنوب شرق تمهیداتی را انجام دهند که حادثه تلخ قطع آب در شب عید سال گذشته در هندیجان صورت نگیرد. از همین امروز کمیته هماهنگی در فرمانداری تشکیل و مقدمات لازم در خصوص برقراری آب شرب مردم انجام شود.

آب باید در ایام نوروز در سطح شهرستان هندیجان نرمال باشد

وی گفت: مسئولان تمهیداتی صورت دهند که همه پارک‌ها، اماکن عمومی و محل‌های حضور مسافران نوروزی آب مناسب، برق و خدمات لازم را داشته باشند. برای معرفی شهرستان و استعدادهای شهرستان خبرنگاران، صداوسیما همکاری لازم را صورت داده و جاذبه‌های گردشگری را به ‌صورت خبر و گزارش منتشر کنند.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان