Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دولت پاکستان اعلام کرد تمام اقدامات لازم برای سرکوب تروریست ها انجام خواهد داد در صورتی که اقدامی صورت نگیرد ما متناسب با شرایط برای مقابله با تروریست ها درنگ نخواهیم کرد. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سردار سرتیپ میراحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره پاسخ به سئوالی درباره نحوه برخوردهای آتی سپاه با تروریست‌ها اظهار داشت: بعد از اقدام تروریستی زاهدان و هشدار جدی که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به دولت پاکستان داد، دولت پاکستان یا باید وارد عمل شود و تروریست‌ها را از کشور خود خارج کند و یا اینکه جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت خود این حق را دارد در هرکجا که لازم باشد نسبت به آن‌ها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: دولت پاکستان اعلام کرد تمام اقدامات لازم  برای سرکوب تروریست‌ها را انجام خواهد داد در صورتی که اقدامی صورت نگیرد ما متناسب با شرایط برای مقابله با تروریست‌ها درنگ نخواهیم کرد.

جانشین اطلاعات نیرو های مسلح در پاسخ به سئوال دیگر ‌خبرنگار تسنیم با بیان این که مهم ترین مسئله بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری امید آفرینی است، گفت: بیانیه گام دوم در واقع چشم‌انداز روشن ملت ایران برای حرکت رو به جلوست زیرا یکی از اقدامات دشمن‌ یأس‌آفرینی است و مقام معظم رهبری درست در مقابل این جریان خبیث استکبار جهانی یک حرکت شتاب دهنده و امیدآفرین را در این بیانیه ترسیم فرمودند.

گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در شهرستان نمین برگزار شدمراسم گرامیداشت 27 شهید پاسدار حادثه تروریستی زاهدان در گرگان برگزار شد+ تصاویرجزئیات نشست اعضای کمیسیون امنیت با وزیرکشور درباره حادثه تروریستی زاهدان

سردار سرتیپ میراحمدی خاطرنشان کرد: متأسفانه در مقابل جریان ناامن‌سازی روانی و شایعه‌پراکنی دشمنان نتوانستیم اقدامات قابل قبولی را انجام بدهیم‌.

جانشین اطلاعات ستاد نیروهای مسلح افزود: سایر دستگاه‌های کشور و رسانه‌های داخلی نقش مهمی را در این مسئله دارند و به نظر می‌آید سایر دستگاه‌ها نسبت به این مسائل برنامه روشن و مشخصی ندارند.

وی با اشاره به این که مشکلات موجود کشور ریشه آن دشمنان خارجی است، گفت : آمریکایی‌ها علاقه مندند با وجود مشکلات کشور جناح های سیاسی هم دیگر را متهم کنند اما ریشه اصلی مشکلات مردم تحریم‌های گسترده‌ای است که آمریکا ایجاد کرده است.

سردار میراحمدی افزود: رسانه‌های منتسب به سپاه الحمدالله با بصیرت و هوشمند هستند و باید حواسشان باشد تا مسائل درونی نشوند. 

انتهای پیام/ش

R41468/P4001/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی پرس تی وی تصاویر جدید نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها دو غیر نظامی فلسطینی را با شلیک مستقیم گلوله می‌کشند.

تصاویر جدید منتشر شده نشان دهنده یک اتفاق ناراحت کننده است که بر اساس آن، نیرو‌های اسرائیلی دو فلسطینی غیر مسلح را در شمال غزه می‌کشند. این ویدئو که توسط دوربینی از راه دور ضبط شده است نشان می‌دهد این دو مرد در حال راه رفتن در خیابان الرشید در نابلس در غرب غزه هستند. نیرو‌های اسرائیلی قبل از شلیک مرگبار به سوی این دو مرد، به آنها این احساس دروغین را القا کرده بودند که آنها در امان هستند. این تصویر همچنین نشان می‌دهد سربازان رژیم (اسرائیل) با استفاده از بولدوزر در تلاش برای دفن کردن آنها در شن هستند. جنبش مقاومت حماس به این حادثه واکنش نشان داد و اعلام کرد این شاهد دیگری دال بر فاشیسم و جنایت کار بودن رژیم صهیونیستی در نشل کشی هایش در غزه است. حماس از سازمان ملل و دادگاه‌های بین المللی خواست رژیم اسرائیل و سران تروریست و جنایتکارش را به دلیل جنایت علیه کودکان و غیر نظامیان در غزه پاسخگو بدانند.

 

دیگر خبرها

  • اگر پوتین را متوقف نکنید، جنگ را به سرعت وارد خاک ناتو می‌کند!
  • زلنسکی: اگر پوتین را متوقف نکنید، جنگ را به سرعت وارد خاک ناتو می‌کند
  • انصارالله: تا کنون به ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل حمله کرده‌ایم
  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش پاکستان