Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:12:40 GMT

106 کیلوگرم حشیش در هندیجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۵۹۸۳

106 کیلوگرم حشیش در هندیجان کشف شد

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه شنبه در این خصوص اظهار داشت:در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی امامزاده عبدلله شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی و کنترل دقیق خودروهای عبوری، یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار 106 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.
فرمانده انتظامی خوزستان پیش از این نیز در هشتم اسفندماه از کشف 187کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در جاده های ورودی شهرستان اهواز خبرداده بود.
7152/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مواد مخدر کشف حشیش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل