Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:24:32 GMT

عکس را تبدیل به جدول کنید!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۶۰۱۰

عکس را تبدیل به جدول کنید!

نرم افزار مایکروسافت اکسل (Excel) یکی از آن دسته از برنامه‌های کاربردی رایانه بوده که حالا به نظر می‌رسد به قابلیت جدید مجهز شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را تبدیل به جداول قابل ویرایش تبدیل کنند.

به گزارش ایسنا، اکسل یکی از آن دسته از نرم افزارهایی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه و ارائه شده است، حالا بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده قرار است به قابلیت جدیدی مجهز شود تا به کاربران این امکان را بدهد که با آپلود و قرار دادن تصویر از یک جدول حاوی داده و اطلاعات مختلف، آن را به یک جدول با قابلیت ویرایش تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژگی جدید که ویژگی Insert Data from Picture نام دارد، با بهره‌گیری از فناوری یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قادر است تصویر جداول چاپی را تشخیص داده و آنها را به یک جدول وقاعی ویرایش پذیر تبدیل کند.

این بدان معناست که دیگر نیازی نیست کاربران زمان زیادی را صرف وارد کردن اطلاعات مندرج در تصویر چاپی جدول مربوطه در جدول‌های اکسل کنند و این قابلیت جدید این امکان را به آنها می‌دهد تا در کسری از ثانیه کار مورد نظر را برای آنها انجام دهد.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، البته لازم به ذکر است که این ویژگی هنوز در نسخه بتا و آزمایشی اکسل اندروید و تنها برای تعداد محدودی از کاربران قابل مشاهده و دسترسی است و در صورت طی مراحل آزمایشی و بازخوردهای مثبت و عملکرد موفقیت‌آمیز، مایکروسافت تصمیم خواهد گرفت که آن را برای نسخه اصلی و نهایی این اپلیکیشن نیز اضافه کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

کتری هوشمند Mijia Health Pot N1 دارای یک نمایشگر دیجیتال LED است و برای علاقه‌مندان به چای و دمنوش‌های گیاهی بسیار مناسب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، Mijia که زیربرند شیائومی است، یک کتری هوشمند به نام Mijia Health Pot N1 را معرفی کرده است که همه‌کاره و مقرون‌به‌صرفه است و از کیفیت مناسبی برخوردار است، این محصول دارای بدنه شیشه‌ای شفافی است که شامل یک سیلندر دمنده فولادی ضدزنگ ۳۰۴ در قسمت وسط آن است که نیاز به فیلتر جداگانه هنگام تهیه دمنوش‌ها را از بین می‌برد.

ظرفیت کتری هوشمند یادشده ۱.۵ لیتر است و از یک نمایشگر دیجیتال LED بهره می‌برد؛ همچنین، به لطف ویژگی کنترل دما هوشمند این اطمینان را ارائه می‌دهد که نوشیدنی‌ها در دمای مناسب آماده می‌‏شوند، یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این محصول گرم باقی ماندن برای مدت ۱۲ ساعت است.

قیمت کتری هوشمند Mijia Health Pot N1 تقریباً ۱۴ دلار ارزیابی شده است، این محصول برای افراد علاقه‌مند به چای یا دمنوش‌های گیاهی بسیار مناسب و ایده‌آل به نظر می‌رسد.

کد خبر 745359

دیگر خبرها

  • روایت سپهبد اسرائیلی از یک قابلیت خاص پهپادهای ایرانی
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • کتری هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • اسماعیلی: سند ملی سبک پوشش ایرانی و اسلامی تصویب شد