Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ میراحمدی جانشین اطلاعات ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره پاسخ به سئوالی درباره نحوه برخوردهای آتی سپاه با تروریست‌ها گفت: بعد از اقدام تروریستی زاهدان و هشدار جدی که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح به دولت پاکستان داد، دولت پاکستان یا باید وارد عمل شود و تروریست‌ها را از کشور خود خارج کند و یا اینکه جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از امنیت خود این حق را دارد در هرکجا که لازم باشد نسبت به آن‌ها اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: دولت پاکستان اعلام کرد تمام اقدامات لازم  برای سرکوب تروریست‌ها را انجام خواهد داد در صورتی که اقدامی صورت نگیرد ما متناسب با شرایط برای مقابله با تروریست‌ها درنگ نخواهیم کرد.

جانشین اطلاعات نیرو های مسلح  با بیان این که مهم ترین مسئله بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری امید آفرینی است، گفت: بیانیه گام دوم در واقع چشم‌انداز روشن ملت ایران برای حرکت رو به جلوست زیرا یکی از اقدامات دشمن‌ یأس‌آفرینی است و مقام معظم رهبری درست در مقابل این جریان خبیث استکبار جهانی یک حرکت شتاب دهنده و امیدآفرین را در این بیانیه ترسیم فرمودند.

سردار سرتیپ میراحمدی تاکید کرد: متأسفانه در مقابل جریان ناامن‌سازی روانی و شایعه‌پراکنی دشمنان نتوانستیم اقدامات قابل قبولی را انجام بدهیم‌.

جانشین اطلاعات ستاد نیروهای مسلح افزود: سایر دستگاه‌های کشور و رسانه‌های داخلی نقش مهمی را در این مسئله دارند و به نظر می‌آید سایر دستگاه‌ها نسبت به این مسائل برنامه روشن و مشخصی ندارند.

وی با اشاره به این که مشکلات موجود کشور ریشه آن دشمنان خارجی است، گفت : آمریکایی‌ها علاقه مندند با وجود مشکلات کشور جناح های سیاسی هم دیگر را متهم کنند اما ریشه اصلی مشکلات مردم تحریم‌های گسترده‌ای است که آمریکا ایجاد کرده است.

سردار میراحمدی افزود: رسانه‌های منتسب به سپاه الحمدالله با بصیرت و هوشمند هستند و باید حواسشان باشد تا مسائل درونی نشوند. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

دولت پاکستان  تمام اقدامات لازم  برای سرکوب تروریست‌ها را انجام خواهد داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دیوید کامرون با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، ادعا کرد: پس از حمله وحشتناک ایران به (رژیم) اسرائیل سفر کردم تا همبستگی خود را نشان دهم.

وزیر خارجه انگلستان بدون اشاره به اقدامات غیرقانونی، تنش‌زا و بی‌ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه به بیان این نکته بسنده کرد که هر گونه واکنشی (به پاسخ ایران) باید تا حد امکان کمترین تاثیر را بر تشدید درگیری‌ها داشته باشد.

وی افزود که در جریان دیدار با نخست وزیر و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرده است که ما باید تمرکز خود را بر دریافت کمک‌های بیشتر به غزه و خروج گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) حفظ کنیم.

کامرون پیشتر هم در گفتگو با خبرنگاران در اراضی اشغالی گفته بود که مشخص است که اسرائیلی‌ها در حال تصمیم‌گیری برای اقدام (نظامی) هستند. امیدواریم که اقدام آنها تا جایی‌که ممکن است باعث تشدید نشود و همانطور که گفتم، هوشمندانه و در عین حال قوی باشد.

وزیر خارجه انگلیس در تداوم حمایت بی‌دریغ لندن از رژیم صهیونیستی، گفت: ما خواهان وضع تحریم‌های هماهنگ علیه ایران هستیم. بریتانیا در چارچوب نظام تحریمی خود، سپاه پاسداران و ده‌ها نفر در ایران را تحریم کرده است، اما به نظرم ما می‌توانیم اقدامات بیشتری را صورت دهیم تا نشان دهیم که در یک جبهه هستیم.

دیگر خبرها

  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • چگونه در شبکه های اجتماعی بحث کنیم؟
  • کامرون خطاب به نتانیاهو: درگیری را تشدید نکنید
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • اگر دشمنان اقدامی کنند، با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد
  • فیلم| رژیم صهیونیستی چه اقدامی علیه ایران انجام خواهد داد؟
  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح: پای هر متجاوزی را قطع می‌کنیم
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح ایران به غرب : عاقل باشید و از اسرائیل حمایت نکنید
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد