Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک گفت: امیدارم ورزش ایران همیشه بدرخشد و پست‌های ارزشمندی در آسیا و جهان داشته باشیم. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،در خصوص دریافت نشان ویژه و شایستگی OCA از سوی شیخ احمد اظهار داشت: 40 سال سابقه فعالیت در ورزش ایران را دارم و در زمان حضور در کمیته ملی المپیک نیز تلاش کردم که بهترین اتفاقات رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال 1982 نیز عضو شورای المپیک آسیا بودم. در تمام این سال‌ها حمایت‌های خوبی از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک ایران از من انجام شد.

وی در ادامه افزود: در این سال‌ها در ورزش ایران تلاش کردم تا کارهای خوبی در بحث آموزش و امور بین المللی انجام شود و شورای المپیک آسیا هم این نشان را به پاس تلاش‌هایی که انجام دادم به من هدیه کرد.

دبیر کل سابق کمیته ملی المپیک تاکید کرد: بعد از اعطای این نشان، تماس‌های زیادی از ایران با من گرفته شد که همگی ابراز خوشحالی کردند و از زحمات من تقدیر کردند که این تماس‌ها برای من ارزش بسیاری داشت. امیدارم ورزش ایران همیشه بدرخشد و پست‌های ارزشمندی در آسیا و جهان داشته باشیم.

چرا علیرضا رحیمی در هیئت ایرانی حاضر در انتخابات شورای المپیک آسیا حضور دارد؟تاریخ انتخابات شورای المپیک آسیا مشخص شد/ شانس بالای صالحی‌امیری برای کسب کرسی مهم



انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: بر اساس تصمیمات جلسه مشترک مسؤولان نیشابور با مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در بهمن  ۱۴۰۲ مقرر شده است فهرست طرح های پیشنهادی اداره کل ورزش و جوانان استان در شهر نیشابور برای اجرای طرح مولد سازی اعلام تا این موضوع در جلسه بعدی در شهرستان بررسی و تصمیم گیری شود که تا کنون فهرست پیشنهادی آن اداره کل ارائه نشده است.

احمد همت آبادی افزود: شورای اسلامی نیشابور مخالفت جدی خود را با مصوبه کمیسیون ماده ۵ برای چندمین بار به صورت رسمی اعلام کرده و مصرانه پیگیر حذف ورزشگاه انقلاب نیشابور از فهرست اموال دولتی مشمول طرح مولد سازی است.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا