Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@04:29:27 GMT

کاهش دما در نیمه شمالی کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۷۴۳۸

کاهش دما در نیمه شمالی کشور

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه  اعلام کرد: با توجه به نقشه‌های پیشیابی و هواشناسی از بعدازظهر امروز (یکشنبه ۱۲ اسفند)، شاهد بارش پراکنده و به تدریج کاهش دما در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امروز برای مناطقی از شمال غرب نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: فردا (دوشنبه ۱۳ اسفند) علاوه بر مناطق یاد شده، در برخی مناطق غرب و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود که در ارتفاعات این مناطق به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه پس‌فردا (سه‌شنبه ۱۴ اسفند) در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود، گفت‌: امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و بعد از ظهر امروز دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، اعلام کرد: فردا (دوشنبه ۱۳ اسفند) هوای تهران کمی ابری، در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۱۴ و پنج درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که هوای تهران در روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند کمی ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۴ و چهار درجه سانتیگراد باشد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۷۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، هم اکنون در بسیاری از نقاط استان‌های نیمه غربی، دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های البرز، بخش‌هایی از غرب، شمال غرب و شمال کشور شاهد بارش هستیم.

بارش‌ها به شکل رگبار و رعدوبرق بوده و ماهیت تندری دارند و در نتیجه احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در بسیاری از نقاط وجود دارد.

شدت اصلی بارش‌های هم اکنون در مناطقی از استان‌های مرکزی و لرستان می‌باشد.

کاهش محسوس دما در تهران از فردا

همچنین، طی امروز تا چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

فردا کاهش محسوس دما و از پنج شنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 6085887 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • تداوم بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور/ هوای ابری تهران
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است