Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:28:43 GMT

خورشیدی: از داوری خداحافظی نکرده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۸۳۵۷

خورشیدی: از داوری خداحافظی نکرده‌ام

اشکان خورشیدی شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال را تکذیب کرد.

اشکان خورشیدی در گفت‌گو با ایسنا، درباره شایعه خداحافظی‌اش از داوری تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد و من از داوری خداحافظی نکرده‌ام. فعلا می‌خواهم داوری کنم و هنوز خسته نشده‌ام.

او همچنین اضافه کرد: من تنها از مسئولیت دپارتمان داوری استان مازندران استعفا دادم و فعلا قصد خداحافظی کامل با داوری را ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اشکان خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فروردین در دنیای علم چه خبر؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تاریخ علم مملو از رویدادهای مهمی است که نوآوری‌ها، کشف‌ها و حتی زادروزها و درگذشت‌های دانشمندان و مخترعان تاثیرگذار جهان را در برمی‌گیرد. در این تقویم علم، وقایع مهم مصادف با امروز ۹ فروردین برابر ۲۸ مارس را ورق می‌زنیم.

***

غلامرضا اسلامی بیدگلی

۹ فروردین ۱۳۹۲ خورشیدی، غلامرضا اسلامی بیدگلی، عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، رئیس سابق انجمن مدیریت ایران، مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران (سهامی عام) درگذشت. او مدرک کارشناسی را در رشته حسابداری از موسسه عالی حسابداری گرفت و برای ادامه تحصیل به انگلستان رفت. سال ۱۹۷۵ مدرک کارشناسی ارشد را در رشته مدیریت مالی و کنترل از دانشگاه ساوت‌همپتون گرفت و به ایران بازگشت. سپس، ابتدا در سال ۱۳۷۱ کارشناسی ارشد مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری (مهندسی صنایع) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و در سال ۱۳۷۳ دکتری مدیریت امور مالی از دانشگاه تهران گرفت. بیدگلی از سال ۱۳۶۲ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران شد و در دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، فردوسی مشهد و امام صادق دروس مدیریت مالی، حسابداری و اقتصاد تدریس کرد. از او بیش از ۷۰ کتاب و مقاله بر جای مانده‌ است.

ابداع اصطلاح مهبانگ

۲۸ مارس ۱۹۴۹ میلادی برابر با ۹ فروردین ۱۳۲۸ خورشیدی، فرد هویل به‌طور ناخواسته اصطلاح بیگ‌بنگ (مِهبانگ) را به‌عنوان نامی آشنا در برنامه‌ای رادیویی که از بی‌بی‌سی پخش می‌شد ابداع کرد. متن سخنرانی او در این برنامه رادیویی در ۷ آوریل ۱۹۴۹ چاپ شد. او در این سخنرانی اعتقادش را به عالم پایدار بیان کرد و گفت: «نظریه‌های قبلی بر این فرضیه استوار بودند که همه مواد موجود در عالم طی انفجاری بزرگ در زمانی خاص در گذشته دور ایجاد شده‌اند». او استفاده از این اصطلاح را در برنامه رادیویی دیگری که در ۹ مارس ۱۹۵۰ پخش شد تکرار کرد. منتقدان هویل اصطلاح «انفجار بزرگ» را تحقیرآمیز می‌دانستند، باوجوداین، هویل گفت که قصدش ارائه توصیفی واضح برای مخاطبان رادیو بوده است. انفجار بزرگ یا بیگ‌بنگ اصطلاحی است که تا به امروز باقی مانده است.

اشتفان اندلیشر

۲۸ مارس ۱۸۴۹ میلادی برابر با ۹ فروردین  ۱۲۲۸ خورشیدی، اشتفان اندلیشر، گیاه‌شناس اتریشی که نظام اصلی طبقه‌بندی گیاهان را فرموله کرد درگذشت. سال ۱۸۳۰، او اولین رساله گیاه‌شناسی خودش را منتشر کرد. سال ۱۸۳۶، اندلیشر سرپرست بخش گیاه‌شناسی موزه، و در سال ۱۸۴۰، استاد گیاه‌شناسی و مدیر باغ گیاه‌شناسی دانشگاه وین بود. زمانی که او در این سمت بود، گیاهان علفی مختلفی را درقالب طبقه‌بندی گیاهان علفی که از نظر علمی مرتب شده بود، متحد کرد و ۳۰هزار گونه گیاهی خود را به این طبقه‌بندی افزود.

ویلهلم فردریش (ویلی) کوهْن

۲۸ مارس ۱۸۳۷ میلادی برابر با ۹ فروردین ۱۲۱۶ خورشیدی، ویلهلم فردریش کوهْن، پزشک و فیزیولوژیست آلمانی به‌دنیا آمد. او کسی است که به دلیل تحقیقاتش درباره بینایی و تغییرات شیمیایی که تحت تأثیر نور در شبکیه چشم رخ می‌دهد، شهرت داشت. کار اصلی او به دو گروه اصلی تقسیم می‌شود: فیزیولوژی عضله و اعصاب، که سال‌های اولیه زندگی او را به خود اختصاص داده‌اند، و شیمی هضم، که وقتی او در برلین بود، شروع به بررسی آنها کرد. کوهْن همچنین نوعی چشم مصنوعی ابداع کرد و رنگدانه ارغوانی رودوپسینِ حساس به نور را در شبکیه کشف کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای که هواداران سرخابی‌ را حسابی نگران کرد 
  • ۱۰ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • برخورد قوی‌ترین طوفان خورشیدی به زمین تایید شد
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • ماه در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • ۹ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • (ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد