Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد سلطانی معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در جلسه کمیسیون تنظیم بازار خراسان رضوی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه ریزی دقیق و تامین نیاز بازار، مانع از افزایش بیش از پیش قیمت کالا‌های اساسی اعم از شکر، گوشت مرغ و قرمز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت کنترل قیمت کالا‌های اساسی در آستانه عید نوروز، خروج هرگونه دام زنده، گوشت و شکر از خراسان رضوی ممنوع است و از محل ذخایر استراتژیک، ۲۰ هزار تن شکر روز یک شنبه ۱۲ اسفند در بازار توزیع خواهد شد.
معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اشاره به استقرار ایستگاه‌های ایست و بازرسی در خروجی‌های استان به منظور اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم بازار گفت: از این پس تا اطلاع ثانوی، اگر حواله صادرات حتی یک کیلو شکر از خراسان رضوی توسط دستگاه‌های اجرایی صادر شود، تخلف رخ داده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
سلطانی افزود: در ایام تعطیلات پیش رو هیچ استانی به اندازه خراسان رضوی میزبان زائران و مسافران نوروزی نخواهد بود بنابراین تصمیم بر این شد که به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی، از خروج دام و طیور زنده و گوشت قرمز و مرغ و شکر جلوگیری و به تنظیم بازار داخل استان اختصاص یابد.
وی با بیان اینکه در شرایط ویژه اقتصادی باید تصمیمات منطقی و مطابق با وضعیت موجود گرفته شود تصریح کرد: باید با ابلاغ دستورالعمل‌های کشوری، صادرات کالا‌های اساسی ممنوع و تعرفه آن به صفر برسد تا زمینه تامین نیاز داخل فراهم شود.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب مشهد با اشاره به فرآیند توزیع گوشت تنظیم بازار گفت: معطلی طولانی مدت در صف‌های توزیع گوشت تنظیم بازار به هیچ عنوان در شان مردم نیست و باید فرآیند توزیع از طریق تعاونی‌های مصرف دنبال شود.

انتهای پیام// ز. م
صف‌های توزیع گوشت تنظیم بازار به هیچ عنوان در شان مردم نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی

        به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: هم اکنون دمای فعلی شهر مشهد مقدس ۹ درجه است و امروز تا ۱۱ درجه افزایش خواهد یافت.     همچنین در این اطلاعیه آمده است که تا ظهر فردا، دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ بارش باران در نقاط مختلف استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد مقدس ادامه دارد.       در ادامه این اطلاعیه ذکر شده که شهر قوچان با ۱۰ و شهر مشهد مقدس با بیش از هشت میلیمتر بیشترین بارش‌ها را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.      

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • قیمت دام زنده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • لغو پروازهای فرودگاه مشهد به ۱۰ شهر تا فردا صبح
  • هم اکنون بارش باران در ۹ شهرستان خراسان رضوی