Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@03:12:49 GMT

وزیر راه: قیمت بلیط هواپیما افزایش نخواهد یافت

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۵۹۹۰۰

به گزارش فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه دومین روز از چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس در خصوص زمان افتتاح آزادراه تهران-شمال اظهار داشت منطقه یک آزادراه تهران شمال که از اتوبان همت جدا و به شهرستانک منتهی می‌شود در تابستان سال ۹۸ قابل بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه تصریح کرد پروژه آزادراه تهران-شمال پروژه ای عظیم و با هوشمند سازی و مسائل فنی حجیم است که تفاوت زیادی با دیگر آزادراه‌ها دارد.

وزیر راه در  پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص  قیمت بلیت هواپیما و چگونگی نظارت بر قیمت بلیط در آستانه نوروز گفت بلیط هواپیما افزایش نخواهد یافت.

اسلامی در پاسخ به اینکه چرا اعلام کردید رفع نقاط حادثه خیز در دو سال آینده صورت میگیرد، گفت: سه هزار و سیصد نقطه حادثه خیر داریم که رفع آن در دستور کار است.

وی افزود: در نقاطی که شاهد حوادث سنگینی بودیم اقدامات اصلاحی را در اولویت قرار داده ایم به طوری که در برخی نقاط به دنبال ایجاد ٧٠٠ کیلومتر باند دوم هستیم که تا کنون نیز ٢٠٠ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وزیر راه  در پاسخ به گران فروشی برخی شرکت های فرودگاهی گفت: یکی از تکالیف مدیران جدید انتظام بخشی به کیفیت و نحوه بهره برداری از فضای فرودگاهی است.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال فارس درباره اینکه آیا همزمان با سفر های نوروزی قیمت بلیط افزایش خواهد داشت یا خیر، گفت: قیمت بلیط به موجب قیمت عرضه و تقاضا تعیین سقف شده و افزایشی نخواهد داشت. سازمان هواپیمایی کشور و وزارت راه و شهر سازی بر کلیه امور حمل و نقل و امور بلیط ها ناظر هستند. 

اسلامی افزود: همزمان با نوروز ١٢ هزار راهدار آماده باش و ٩ هزار ماشین به کار گرفته شده اند. همچنین ٩٠٠ راهدارخانه در سراسر کشور فعال هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۵۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان به نشانی ticket.sanatenaft.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در سامانه باشگاه صنعت‌نفت آبادان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در ورزشگاه تختی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه صنعت‌نفت آبادان دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

قیمت بلیت تماشای این دیدار ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.sanatenaft.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744986

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com