Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید فعلا زمان دربی همان دهم فروردین است و هیچ تصمیم جدیدی در این خصوص به ما اعلام نشده است.

طرفداری - ایرج عرب، در خصوص آماده شدن ورزشگاه درفشی‌فر برای میزبانی از تمرینات پرسپولیس اظهار داشت:

خدا را شکر با کمک بخش خصوصی و اعتماد به این بخش توانستیم ورزشگاه درفشی‌فر را آماده میزبانی از پرسپولیس بکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به بخش خصوصی اعتماد دارم و معتقدم که با اعتماد به این بخش می‌شود کار‌های بزرگی انجام داد. الان شرایط طوری شده که می‌توانیم به راحتی از امکانات درفشی‌فر مانند استخر و جا‌های دیگر کاملا درآمدزایی کنیم.

به نقل از میزان، وی درباره ارزان شدن بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بازی روز سه شنبه پرسپولیس و پاختاکور ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد:

قبلا هم گفته‌ام که در تلاش هستیم تا با راه اندازی کارت هواداری قیمت بلیت‌ها را طوری سازماندهی کنیم که هم به نفع هوادارانمان باشد که صاحبان اصلی باشگاه هستند و هم به نفع باشگاه. بالاخره ما باید هوای هوادارانمان را داشته باشیم. البته اتخاذ چنین تصمیم‌هایی زمانبر است و تصمیم‌های مقطعی پاسخگو نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد:

خوشبختانه جلسات خوبی را در خصوص کارت‌های هواداری برگزار کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. می‌خواهیم شرایط طوری شود که بلیت بازی‌ها را یکجا بفروشیم تا هوادارانی که عاشق پرسپولیس هستند و از وضعیت مالی خیلی بالایی برخوردار نیستند بتوانند بلیت بازی‌ها را خریداری کنند.

عرب در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به هواداران پرسپولیس برای بازی روز سه شنبه دارد گفت:

خدای ناکرده اگر در این بازی اتفاقی از سوی هواداران رخ بدهد ممکن است AFC محرومیت تعلیقی ما را اجرا کند و ممکن است که اجرای این حکم به یکی از بازی‌های مهم و خانگی ما بخورد آن هم در شرایطی که به حضور هوادارانمان بسیار احتیاج داریم. از هوداران پرشور و عظیم پرسپولیس تقاضا دارم همانطور که در اطلاعیه باشگاه گفتیم حواسشان باشد تا خدای ناکرده اتفاقی رخ ندهد.

وی تاکید کرد:

هواداران به دو نکته اهمیت فراوان بدهند یکی اینکه لوازم و اقلام غیر مجاز با خودشان به ورزشگاه نیاورند و دوم اینکه راهرو‌های ورزشگاه حتما خالی بماند، چون AFC به این مسئله بسیار حساس است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بلیت فروشی که توسط باشگاه می‌شود به اندازه ظرفیت ورزشگاه آزادی خواهد بود یا خیر گفت:

ما قطعا این مسئله رامدیریت می‌کنیم تا مشکلی بوجود نیاید، چون نمی‌خواهیم خدای ناکرده میزبانی از پرسپولیس و هواداران پر شورش گرفته شود.

عرب در خصوص اینکه شنیده می‌شود قرار است زمان دربی تهران از دهم فروردین به شانزده فروردین تغییر بکند عنوان کرد:

فعلا زمان دربی همان دهم فروردین است و هیچ تصمیم جدیدی در این خصوص به ما اعلام نشده است.

وی در پایان درباره تمدید قرار داد بشار رسن اظهار داشت:

خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و مشکلی از این بابت و جود ندارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان

پلیس شهر میلان به یک دلیل خاص از بابت بروز آشوب و درگیری میان هواداران دو تیم این شهر نگرانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب (دوشنبه) ممکن است سرنوشت قهرمان فصل جاری سری A مشخص شود. اینتر صدرنشین جدول رده‌بندی در صورت کسب پیروزی بیستمین قهرمانی‌اش را مسجل خواهد کرد اما برای این کار باید از سد رقیب دیرینه و همشهری، میلان بگذرد.

با توجه به میزبان بودن میلان و اختصاص اکثر بلیت‌های بازی به هواداران این تیم و محتمل بودن موفقیت اینتر برای کسب امتیاز، این سناریو که نراتزوری و هوادارانش پیش چشمان هواداران روسونری جشن قهرمانی بگیرند دور از تصور نیست. در شرایط عادی این یکی از ترسناک‌ترین شرایطی است که مقامات امنیتی یک بازی می‌توانند با آن روبه‌رو شوند اما به نظر می‌رسد که پلیس ایتالیا آنقدرها هم نگران نیست و آن هم یک دلیل خاص دارد.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

طبق گزارش نشریه گاتزتا دلواسپورت پلیس بابت وجود یک پیمان صلح میان اولتراهای میلان و اینتر که سال 1981 بسته شد، از بابت عدم درگیری‌های خشونت‌آمیز میان آنها در حاشیه بازی امشب آسوده خاطر است.

پیمان مذکور در پی مرگ هوادار 21 ساله اینتر در نتیجه درگیری هواداران دو تیم در نزدیکی ورزشگاه سن‌سیرو رخ داد که باعث شده از آن روز به بعد دیگر هیچ درگیری خونین یا خشونت‌آمیزی رخ دهد. مارکو فردیکو، لیدر اولتراهای اینتر نیز در این باره به نشریه کوریره دلاسرا گفت: این ضمانت برای همه ضمانت اجرایی دارد. اگر این پیمان نبود، خیابان‌‌های میلان میدان جنگ می‌شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • رئیس هیئت فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم‌استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد