Web Analytics Made Easy - Statcounter

یواخیم لوو رقابت بر سر پوشیدن پیراهن شماره 1 تیم ملی آلمان را می پذیرد.

طرفداری - عملکرد خوب مارک آندره تراشتگن باعث شده خیلی ها او را مستحق پوشیدن پیراهن شماره 1 تیم ملی آلمان بدانند. یواخیم لوو سرمربی ژرمن ها از وجود چنین جاه طلبی هایی در وجود تراشتگن استقبال می کند و می گوید در آینده نزدیک، دروازه بان بارسلونا در تیم ملی دقایق بیشتری برای بازی کردن به دست می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراشتگن اخیرا در صحبت هایی از میلش برای قرار گرفتن در درون دروازه تیم ملی آلمان صحبت کرده بود و لوو این صحبت ها را بدون مشکل می داند.

لوو در مصاحبه با DAZN گفت:

فکر می کنم صحبت هایی که مارک مطرح کرد بدون مشکل بودند. او با صحبت هایش به مانوئل نویر و مربیان تیم ملی حمله نکرد. او جاه طلبی های خود را بیان کرد و او کاملا حق دارد این کار را انجام دهد چون در دو سه سال اخیر تبدیل یک دروازه بان واقعا خوب شده است.

ما از داشتن دو دروازه بان کلاس جهانی در تیم ملی آلمان خوشحالیم. من سال گذشته اعلام کردم که نویر دروازه بان شماره 1 ماست، چون او کاپیتان ما هم بود. ما امسال شروعی دوباره خواهیم داشت و مارک در رقابت های انتخابی یورو 2020 شانس جدید خواهد داشت. یورو تابستان سال آینده ست و ما تا آن موقع کمی زمان در اختیار داریم. 

تراشتگن سال 2012 برای اولین بار پیراهن تیم ملی آلمان را برتن کرد و تاکنون در 21 بازی درون دروازه ژرمن ها ایستاده است. تر اشتگن بیشتر در مواقعی که نویر مصدوم بوده یا استراحت کرده شانس حضور در دروازه تیم ملی آلمان ره به دست آورده است.

بدون شک برای گرفتن پیراهن شماره 1 رقابت خواهیم داشت. در پایان این عملکرد و نمایش است که تعیین می کند چه کسی انتخاب اول کادر فنی باشد. مانوئل با وجود مصدومیت طولانی مدت در جام جهانی عملکرد خوبی داشت. هر دو دروازه بان در سطحی عالی هستند و خواهیم دید امسال چه اتفاقاتی رخ می دهد. بدون شک مارک در چند بازی شانس حضور در درون دروازه را به دست می آورد.

تیم ملی آلمان روز 20 مارس در یک بازی دوستانه به مصاف صربستان می رود و 4 روز بعد در رقابت های انتخابی یورو 2020 با  هلند دیدار می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • تراشتگن: اعلام نشدن گل بارسلونا مایه خجالت جامعه فوتبال بود
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم