Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@11:17:16 GMT

برنامه‎های چله انقلاب تا ۲۲ بهمن سال ۹۸ تداوم یابد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۰۷۲۰

برنامه‎های چله انقلاب تا ۲۲ بهمن سال ۹۸ تداوم یابد

حجت‎الاسلام فتحی گفت: تا ۲۲ بهمن سال آینده برنامه‎های در قالب چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان گلستان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجتالاسلام علی فتحی» امروز(دوشنبه 12 اسفند) در مراسم تجلیل از دست‎اندرکاران و همکاران نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با همه توطئه‎ها ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده‎ای را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس ادامه داد: ملت ایران در روز 22 بهمن وقتی پای ارزش‎ها و انقلاب به میان آمد به صورت گسترده در راهپیمایی شرکت کرد و این مهم جلوه انقلابی گری ملت ایران بود.

 

حجت‎الاسلام فتحی متذکر شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب اختلال در تصمیمات و معادلات دشمنان انقلاب اسلامی شد.

 

وی با بیان اینکه یک هزار برنامه شاخص در سطح استان گلستان داشتیم، افزود: بالغ بر 10 هزار برنامه در ایام دهه مبارک فجر در استان گلستان برگزار شد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس با بیان اینکه مراکز بهداشت و درمان برنامه‎های خوبی در استان داشتند و افزود: خدمات رایگان را در سطح روستاها و مناطق محروم این مراکز بهداشت و درمان انجام دادند.

 

حجت‎الاسلام فتحی خاطرنشان کرد: جلسات متعددی به منظور برگزاری برنامه‎های ایام الله دهه فجر برگزار شد و از همه دستگاه‎های اجرایی که به میدان آمدند تا برنامه خوبی را در سطح استان داشته باشیم تشکر می‎کنم.

 

وی افزود: بنا داریم تا 22 بهمن سال آینده برنامه‎های در قالب چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان گلستان برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبد کاووس افزود: اصحاب رسانه سراسر استان خارج از مباحث سیاسی و کشمکش‎های آن به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی پرداختند و با بصیرت توطئه‎های دشمنان را نقش برآب کردند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری مقام معظم رهبری مجلس حضرت زهرا س محمد جواد ظریف گام دوم انقلاب چهل سالگی انقلاب اسلامی دهه فجر تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر استفاده حداکثری از فرصت شب های قدر

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته گفت:  باید تلاش کرد تا فرصت شب قدر را از دست ندهیم و در این شب ها با آفریدگار خود ارتباط برقرار کنیم.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: رای اکثریت مردم در آن روز به جمهوری اسلامی نشان از آن دارد که عصر خودشان را به خوبی شناختند.

او  سرنگونی نظام تا دندان مسلح پهلوی، و بقای جمهوری اسلامی به رغم دشمنی دو معجزه جمهوری اسلامی خواند..

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور با بیان اینکه غفلت در ولنگاری فرهنگی نتیجه شومی دارد و الان شاهد آن هستیم تصریح کرد : وقتی قانون حجاب داریم چرا مسولین دست روی دست هم قرار می‌دهند و منفعلانه عمل می‌کنند؟

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگر با اشاره به جمعه هفته آینده و روز قدس گفت: امسال باید حمایت همه جانبه از مظلومین فلسطین و غزه بیشتر باشد و لازم است مشارکت مردم در این راهپیمایی پرشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ایستادگی فلسطین در برابر اسرائیل با الگوگیری از انقلاب اسلامی
  • حمایت از مردم فلسطین با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس
  • تاکید بر استفاده حداکثری از فرصت شب های قدر
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد