Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:58:42 GMT

شناسایی کارگاه تولید کود شیمیایی تقلبی در اشتهارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۰۷۷۲

شناسایی کارگاه تولید کود شیمیایی تقلبی در اشتهارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از شناسایی کارگاه تولیدی کودهای تقلبی در اشتهارد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، علی اکبر مختاری گفت: در پی اهتمام سازمان جهاد کشاورزی یک کارگاه تولید کودهای تقلبی شناسایی و با دستور تعزیرات پلمب شد.
 
مختاری افزود: این کارگاه برخی مواد غیرمرتبط با مواد کودی را مخلوط کرده و با این روش کود شیمیایی تقلبی تولید می‌کرد که این کار باعث آسیب به کشاورزان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کودهای مکشوفه به منظور طی مراحل آزمایشگاهی به انبارهای جهاد کشاورزی انتقال و پرونده متهم نیز به اداره کل تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارسال می‌ شود.

   

 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر

سرهنگ "سید جلال‌الدین جوانمردی" اظهار‌داشت: پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، یکی از مصادیق بارز فساد اقتصادی در کشور است و مبارزه با این معضل مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی قاچاق کشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کود‌های قاچاق را ۳۷۵ میلیون ریال برآورد کردند.


این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • پیش‌بینی تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی خراسان شمالی از گلایه مندی کشاورزان استان از افزایش قیمت کودهای شیمیایی در آغاز سالجاری خبر داد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی