Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضائی فرهنگی دادگستری خراسان رضوی گفت: مراسم اختتامیه اولین دوره مرحله کشوری مسابقات سراسری جام معرفت ویژه کارکنان قوه قضائیه در مشهد برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین محمد فروتنی اظهار کرد: بحمدالله در سالهای اخیر و با توجه به تأکید آیت الله آملی لاریجانی شاهد رویدادهای فرهنگی خوبی در سطح قوه قضائیه برای کارکنان و خانواده‌های آنها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مدت اخیر نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه با عنوان جام معرفت بصورت سراسری در سطح قوه قضائیه برگزار شد که مراسم اختتامیه آن با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر صادقی در مشهد مقدس برگزار و از تیم‌های برتر تقدیر بعمل آمد.

معاون قضائی فرهنگی دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: این مسابقات طی ۵ ماه و در دادگستری‌های سراسر کشور و با حضور حدود ۸۵۰ تیم از بین همکاران خانم و آقا برگزار شد و در واقع می‌توان گفت که کار ارزشمندی با وجوه مختلف علمی، فرهنگی و معرفتی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها در راستای سیاستهای کلان ابلاغی قوه قضائیه بصورت مطلوب برای کارکنان و خانواده‌های محترم آنها در حال برگزاری است و مهمترین هدفی که از این فعالیت‌ها دنبال می‌شود افزایش بصیرت در میان خانواده‌های کارکنان است.

فروتنی گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در کنار اخلاق حسنه از جمله مواردی است که توسط مدیریت مجموعه قضائی مورد تأکید قرار گرفته و این معاونت با هدف ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به شهروندان گرانقدر و مراجعان محترم در پی تحقق آن است.

منبع : مهر

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله استانی مسابقات قرآن مدارس سما با عنوان طرح قدس در دو نوبت صبح و عصر با حضورعلی کریمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی، حراست و کارکنان در دبیرستان سمای واحد نورآباد ممسنی برگزار شد.

این مسابقات سالانه در چهار مرحله برگزار می‌شود و در مرحله استانی این رقابت قرانی بیش از ۴۰۰ نفر  در استان فارس با هم رقابت می‌کنند که ۲۰ نفر از کارکنان و. دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم مدرسه سمای واحد نورآباد نیز مشارکت دارند.

علی کریمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این مسابقات اظهار کرد: دانش‌آموزان و کارکنان مدرسه سما تا کنون دو مرحله مدرسه و واحد این رقابت قرآنی که راهی برای رشد و تعالی بیشتر همگان به شمار می‌رود را پشت سر گذاشته اند و اینک در مرحله استانی و به صورت آنلاین در حال رقابت هستند.

 وی افزود: امیدواریم با اتکا به خداوند و اتکا به رهنمودهای قرآن کریم و مشارکت بیشتر در برنامه‌های قرآنی بتوانیم گاهی هر چند کوچک در راه مهجوریت زدایی از قرآن کریم برداریم. آزمون‌های کتبی این مسابقات نیز روز یکشنبه دوم اردیبهشت با حضور ناظران استانی در دبیرستان سما یواحد نورآباد برگزار می‌شود.

به گزارش آنا، شرکت کنندگان این مرحله از مسابقات قرآنی طرح قدس مدارس سما در رشته‌های تحقیق و ترتیل، حفظ، تفسیر، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و مداحی و اذان با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی در قاینات آغاز شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • فیلم|برگزاری مراسم رژه روز ارتش در بلوار نماز مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد