Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: حقوق و عیدی بازنشستگان فولاد پردخت نشده است. چند روز است این عزیزان در استانداری‌ها تجمع می‌کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق بهمن ماه بازنشستگان فولاد و عیدی آنها پراخت نشده است مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه سال ۹۷، بودجه‌ای برای حقوق بازنشستگان صنعت فولاد مشخص کرده است اما گویا ما می‌خواهیم برای دولت هزینه درست کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی است که عزیزان بازنشسته در استانداری‌ها تجمع می‌کنند. تذکر من این است که هر چه سریع‌تر حقوق بهن ماه، اسفند ماه و عیدی این عزیران را پرداخت کنید.

نماینده مردم فلاورجان خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: شما قول دادید که آنقدر رفاه ایجاد کنید که مردم احتیاجی به یارانه نداشته باشد. الان بیچارگانی هستند که به نان شب خود محتاج هستند. یارانه پیش کش! حداقل اجازه دهید این نان خالی که در سفره‌های مردم بود، به دست مردم برسد.

موسوی لارگانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس جمهور در مورد کشاورزان استان اصفهان گفت: این کشاورزان خسارت خشکسالی شدیدی را تجربه کرده‌اند. وزارت جهاد از آنها شماره حساب گرفته است اما حاضر نشده است حتی یک ریال به آنها خسارت بدهد. این عزیزان حق خودشان را می‌خواهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم

وزیر کار: حق کارگران بیشتر از اینهاست و بدنبال اصلاحات [روند تعیین حقوق]در یکی دو سال آینده هستیم. قانون اصل را [برای تعیین حقوق]بر سه جانبه گرایی گذاشته است. شش ماه بود که بدنبال اجرای مزد منطقه‌ای و بخشی بودیم. حقوق فردی که روی اسکله کار می‌کند و آنکه در تهران زیر کولر کار می‌کند باید متفاوت باشد.

طبق آنچه قانون تصویب کرده است باید در فروردین ماه افزایش حقوق بازنشستگان اعمال شود و کام بازنشستگان عزیزمان هم ان‌شا‌الله شیرین شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان در پرداخت‌ها
  • (ویدیو) افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین ماه
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟