Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود در ورزشگاه شهید کاظمی در سال 97 را انجام داد تا با تمرین فردا در ورزشگاه آزادی، از روز چهارشنبه بعد از بیش از دو فصل و نیم برای مدتی کوتاه به مجموعه درفشی‌ فر باز گردد.

طرفداری - تمرین امروز سرخپوشان از ساعت یازده در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این آخرین تمرین پرسپولیس در این ورزشگاه در سال 97 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فارس، بازیکنان تمرین پایانی برای بازی با پاختاکور را فردا در آزادی انجام می‌دهند و روز چهارشنبه به مجموعه درفشی‌فر خواهند رفت که بازسازی شده است و سرخپوشان روز چهارشنبه پس از دو فصل و نیم برای مدتی کوتاه به خاطر بازی‌هایی که در چمن مصنوعی خواهند داشت و به منظور بازسازی چمن طبیعی ورزشگاه شهید کاظمی، در آنجا تمرین خواهند داشت.

تمرین امروز یکشنبه در سالن بدنسازی آغاز شد که 20 دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان در بدو ورود به زمین چمن، سه گروه شدند. بخش اصلی نفرات زیر نظر برانکو به اجرای برنامه‌های پرس و ضد پرس پرداختند.

دروازه‌بان‌ها زیر نظر پانادیچ تمرینات اختصاصی داشتند و حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه و دو تن از بازیکنان جوان هم توسط زلاتکو تمرین داده شدند.

بازیکنان در ادامه، در اختیار استیلینوویچ قرار گرفتند که استارت‌ها، تمرینات سرعتی، رفلکس و برخوردها را در دستور کار قرار دادند.

تمرینات تاکتیکی بخش بعدی بود که در جریان آن، مقابله با حملات حریف و همچنین حمله برای گلزنی با توجه به آنالیز بازی‌های پاختاکور در دستور کار بود. سرخپوشان همچنین به اجرای فوتبال تمرینی پرداختند.

پایان بخش تمرین امروز هم دویدن دور زمین بود.

امروز محمد انصاری هم به راه رفتن دور زمین پرداخت و محمد نادری و شایان مصلح نیز به جریان تمرینات تیمی برگشتند.

گفتنی است، محمد امین اسدی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در تمرین امروز غایب بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برگزار نمی‌شود و آبی‌پوشان از فردا تمرینات خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز پیگیری می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین امروز (یکشنبه) این تیم برگزار نخواهد شد و بازیکنان به استراحت می‌پردازند. قرار است تمرینات استقلال از فردا برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری شود.

تیم استقلال 12 اردیبهشت ماه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • حنانوف از دوشنبه در تمرین گروهی پرسپولیس