Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به فعالیت مراکز نوع «ب» در جهاددانشگاهی کشور با اشاره به فعالیت مراکز فرهنگی نوع ب در جهاددانشگاهی اظهار کرد: مراکز نوع «ب» مراکزی هستند که در واحدها و سازمان‌های جهاددانشگاهی و به منظور ارائه خدمات فرهنگی ویژه‌ای به مخاطبان راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان نیز در این راستا درخواست تأسیس مرکز «تولید محصولات چند رسانه‌ای و دیجیتال» به عنوان مرکز نوع «ب» را به جهاددانشگاهی کشور ارسال کردند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به موافقت اصولی با راه‌اندازی این مرکز از سوی حمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی بیان کرد: مرکز «تولید محصولات چند رسانه‌ای و دیجیتال» با هدف طراحی و تولید محصولات فرهنگی و هنری مبتنی بر محتوای فاخر فرهنگی در استان راه‌اندازی خواهد شد.
آوج یادآور شد: امیدواریم با تأسیس این مرکز بتوانیم با فعالیت‌های فرهنگی شاخص و گزین، گام‌های مؤثری در اعتلای فرهنگی جهاددانشگاهی و در نتیجه توسعه فرهنگی استان برداریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و خلاق

به گزارش  «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ماده واحده راه اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور که در جلسه ۸۹۶ مورخ ۱٤٠٢/١١/٢٤ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ٤٦١ مورخ ۱٤۰۲/۱۱/۱۷ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای هنر به تصویب رسیده است، برای اجرا ابلاغ شد.

بر طبق این مصوبه اهداف تأسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور عبارت‌اند از:

ایجاد سکوی یکپارچه تجارت و صادرات کالا‌ها و خدمات مرتبط با حوزه فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و خلاق

 ساماندهی تولید عرضه و بازاریابی کالا‌ها و خدمات این حوزه

 ایجاد و تثبیت اشتغال مرتبط با این حوزه

تقویت و افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان

دیگر خبرها

  • شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تأسیس می‌شود
  • دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی و خلاق
  • رشد ۲۰ درصدی تولید انواع محصولات کشاورزی در کردستان
  • دستور رئیسی برای تأسیس یک شهر جهانی
  • صدور دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی صنایع فرهنگی
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و خلاق
  • دستور رییس‌جمهور برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی
  • عضو جدید شورای سیاست‌گذاری مناظرات دانشجویی تعیین شد
  • دستور رئیس‌جمهور برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و صنایع فرهنگی