Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن وطن خواهی ظهر یکشنبه در جلسه نشست با اصحاب رسانه که با حضور شهردار و فرماندار پرند برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه بودجه ما در این شهرستان برای راه اندازی شهر پرند ۲۱۰ میلیارد تومان است گفت: بودجه ما سال گذشته در همین موقع حدود ۷۰ الی ۸۰ میلیارد تومان محقق شده بود اما امسال هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظارت دقیق و مستمری بر روی چگونگی صرف بودجه وجود دارد گفت: با توجه به اینکه در این مدرسه ۲۰ کلاسه ۳ کلاس توسط دستگاه‌های نظارتی پر شده است و این نشان دهنده است که ۲۱۰ میلیارد باید قانونی خرج شود باید بگوییم که تکمیل این بودجه نشان دهنده کار اجرایی است و نمی‌توان بودجه را محقق کرد و کار انجام نداد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند علت قول‌های داده شده در خصوص راه اندازی مترو و واحدهای پرند نیز افزود: با این قول‌ها توانستیم دیدگاه مسئولین را به پرند معطوف کنیم با توجه به محدودیت‌هایی که داریم ما احتمال می‌دهیم که تا ۶ ماه دیگر قطار به پرند بیاید و اعلام می‌کنیم که ما برای همه روزهایی که در خدمت مردم بودیم برنامه داشته‌ایم.

کد خبر 4558009

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر جدید پرند مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد

سیدزاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به علت عملیات راهسازی در محور ایلام - صالح آباد، حد فاصل کیلومتر ۱۲ تا ۱۴ (محدوده پل رانشی تا سه راه چم آب) از مورخ ۱۴۰۳/۲/۲ به مدت ۳ ماه، جاده از ۴ خطه به ۲ خطه تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: رانندگان تقاضا می‌شود جهت تسهیل در عملیات راهسازی و رعایت نکات ایمنی با عوامل راهداری و پلیس راه نهایت همکاری را داشته باشند و به هنگام رانندگی در این محدوده احتیاط بیشتری کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند

کد خبر 6084009

دیگر خبرها

  • جریمه قطع درختان صرف ساخت ۲۰ بوستان جدید در تهران می شود
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • آیات و روایات، طبیعت را دارای شعور می‌دانند/ تاثیر تربت و آب زمزم بر گیاهان
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • سرمایه گذاری ۸۰میلیون یورویی آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • افزایش بودجه شهرداری تهران در زمینه بهسازی مدارس