Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «سید اسماعیل داودی» خبرنگار و سردبیر اقتصادی خبرگزاری جمهوری اسلامی در دو بخش مقاله و مصاحبه نخستین جشنواره نیرو و رسانه حائز رتبه شد و تندیس جشنواره را از رضا اردکانیان وزیر نیرو دریافت کرد.

به گزارش ایرنا، با اعلام نتایج نهایی داوری آثار ارسالی به جشنواره نیرو و رسانه، این رویداد رسانه‌ای نیز با تجلیل وزیر نیرو از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اعلام هیات داوران نخستین جشنواره نیرو و رسانه، گزارش «پایان آب در نصف ایران» اثر سهیلا روزبان از روزنامه شهروند توانست رتبه نخست بخش گزارش جشنواره را از آن خود کند.
همچنین در این بخش گزارش «انتقال، آب نو به باغات پسته رفسنجان» اثر لیلا مرگن از روزنامه شرق و همچنین گزارش « قنات 'سفیدآب'دست دعا در ابروها فرو برده است» اثر عبدالمجید رفیعی برزگی از ماهنامه بهشت پنهان نیز توانستند به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم بخش گزارش نویسی نخستین جشنواره نیرو و رسانه را کسب کنند.
در بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت نیز اثر محمدجواد روح، دبیر ارشد تحریریه مدیریت سبز با عنوان «پایان بیطرفی، آغاز جنگ آب» و اثر احمد طبایی از روزنامه صنعت و توسعه با عنوان «توسن، سرکش خشکسالی و مدیریت پرهزینه آن» توانسته‌اند به ترتیب رتبه‌های اول و دوم این جشنواره در این بخش را کسب کنند.
همچنین در این بخش اثر «فرهنگسازی بر بدمصرفی آب و برق افاقه نمی‌کند» اسماعیل داودی از ایرنا و نیز اثر ابراهیم حبیبی مجنده از روزنامه کائنات با عنوان «ارتباطات راهبردی بازاریابی اجتماعی در مدیریت مصرف آب و برق کشور» توانستند به طور مشترک رتبه سوم بخش مقاله، سرمقاله و یادداشت جشنواره نیرو و رسانه را کسب کنند.
در زمینه مصاحبه نیز اثر محسن فغفوری از نشریه تازه‌های انرژی با عنوان «مغز تمدن مدرن با برق کار می‌کند» توانست رتبه نخست این بخش را از آن خود کند. همچنین در این بخش اثر ارسالی اسماعیل داودی از خبرگزاری ایرنا با عنوان «تاسیسات آب و برق پایتخت چقدر در برابر زلزله مقاوم است» و نیز اثر ارسالی سحر بابایی از خبرگزاری ایسنا با عنوان «ماموریت غیرممکن: نجات از کم آبی» توانستند رتبه‌های دوم و سوم بخش مصاحبه جشنواره نیرو و رسانه را کسب کنند.
براساس اعلام هیات داوران نخستین جشنواره نیرو و رسانه بخش تیتر فاقد رتبه نخست بود ولی تیتر «آب رفته به جوی بازگشت» اثر مهدی جعفری از قم توانست رتبه دوم این بخش را کسب کند؛ در همین بخش عطیه لباف با تیتر «بحران‌های اجتماعی و سیاسی از خشکسالی آب می‌خورد» و بنیامین یوسف‌زاده با تیتر «دوستی رفیق نیمه راه» توانستند به طور مشترک رتبه سوم بخش تیتر نخستین جشنواره نیرو و رسانه را کسب کنند.
در بخش تلویزیون نیز مجموعه آثار صابر چهری از کرمانشاه موفق شد رتبه نخست این بخش را از آن خود کند. همچنین محمدامین رمضانی از اصفهان برای برنامه بدون تعارف و سکینه میرطاهری از یزد برای «سونامی خشکسالی» توانستند به طور مشترک رتبه دوم بخش تلویزیون جشنواره را کسب کنند. در این بخش مجید ایل بیگی از صداوسیمای البرز و مریم محمدی از صداوسیمای زنجان نیز به طور مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.
براساس اعلام هیات داوران نخستین جشنواره نیرو و رسانه بخش کاریکاتور فاقد رتبه نخست بود ولی احمدرضا سهرابی از شیراز با کاریکاتور «ترحیم قطره آب» و نیما شاه میری از تهران با کاریکاتور «خمیر دندان» توانسته‌اند به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این بخش را کسب کنند.
اقتصام**2078**2025

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وزارت نيرو خبرنگار برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان