Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا پور ابراهیمی از ارسال نامه‌ای به روحانی رئیس جمهور برای رفع مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد خبر داد و گفت: ماه پایانی سال در حال سپری شدن است، اما حقوق دو ماه پایانی این بازنشستگان پرداخت نشده و مشکلات فراوانی برای آن‌ها ایجاد کرده است، لذا از رئیس جمهور درخواست شده که هرچه سریعتر برای پرداخت حقوق آن‌ها تدبیری اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه منابعی که برای صندوق بازنشستگی فولاد در نظر گرفته شده به صورت کامل پرداخت نشده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه این بازنشستگان جز محروم‌ترین اقشار جامعه بوده و مشکلات متعددی دارند رئیس جمهور باید به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور دهد که براساس مصوبات قانونی مجلس پرداخت آن‌ها انجام شود.

متن نامه پورابراهیمی به رییس جمهور به شرح زیر است:

باسمه تعالی

حجت الاسلام روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام
احتراما، همانگونه که مستحضرید در جداول شماره (۹) و (۱۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور برای صندوق بازنشستگی فولاد برای ۸۶ هزار نفر از قشر محروم و خدوم کشور که در شرایط کاری بسیار سخت و بیماری زا فعالیت داشته اند، به ترتیب به میزان ۲۵۰۰۰ میلیارد ریال و ۶۰۰۰ میلیارد ریال و جمعا ۳۱۰۰۰ میلیارد ریال تصویب و تا کنون ماهانه مبالغ موضوع جدول شماره (۹) در اختیار بازنشستگان عزیز قرار گرفته است. با توجه به اینکه صندوق مذکور امکان پرداخت حقوق دو ماه بهمن و اسفند و همچنین عیدی بازنشستگان مذکور را ندارد. امید است با توجه به شرایط خاص به وجود آمده و به هر طریق ممکن دستور فرمایید مبالغ مصوب جدول شماره (۱۸) توسط سازمان برنامه و بودجه در اختیار صندوق مذکور قرار داده تا مشکل بازنشستگان فولاد مرتفع گردد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد
  • حقوق فروردین بازنشستگان فولاد امروز واریز می‌شود + درصد افزایش