Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:44:58 GMT

نوراللهی: می‌خواهیم قهرمان لیگ و آسیا شویم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۵۹۹۸

نوراللهی: می‌خواهیم قهرمان لیگ و آسیا شویم

هافبک پرسپولیس ابراز امیدواری می‌کند با حضور هواداران در اولین گام مقابل پاختاکور به یک پیروزی بزرگ دست یابند و جشن بزرگی در کنار هواداران برگزار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از حضور در فینال آسیا در فصل گذشته، اکنون جام جدید این رقابت‌ها را با امیدواری و انگیزه بیشتری برای موفقیت و قهرمانی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در شرایطی که با توجه به کمبود بازیکن در فصل گذشته با چالش بزرگی مواجه بودند، در نهایت به فینال راه یافتند و در گام پایانی اما مقابل کاشیما کم آوردند و امیدوارند اینبار با جذب نفرات مدنظر و تقویت تیم خود به موفقیت بزرگتری دست یابند. احمد نوراللهی هافبک این تیم از انگیزه بالای هم‌تیمی‌هایش برای شروع موفق در جدال با پاختاکور خبر می‌دهد.


نوراللهی درباره شرایط تیم پیش از جدال با پاختاکور ازبکستان گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم و بازی قبلی را در لیگ به پیروزی رسیدیم و هماهنگی و کیفیت خوبی داشتیم. امیدوارم استارت خوبی در آسیا داشته باشیم. با دست خالی و پنجره بسته به فینال رفت و این اتحاد کادرفنی، بازیکنان و هواداران را نشان داد و امیدوارم این فصل بهتر برای ما پیش برود. اکنون بازی با پاختاکور را پیش رو داریم. حریفان بعدی ما السد و الاهلی عربستان هستند و حریفان سختی هستند و امیدوارم به موفقیت برسیم.


وی درباره انتقاداتی که پیش از جدال با نفت آبادان در خصوص کیفیت این تیم می‌شد گفت: یک سری انتقادات وجود داشت و بازی نفت مسجدسلیمان در زمینی برگزار شد که نتوانستیم نمایش تاکتیکی مدنظرمان را اجرا کنیم. پرسپولیس روی زمین خیلی خوب بازی میکند و احتیاج به زمین بهتر داریم. امیدوارم در آسیا خیلی خوب بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم.


نوراللهی در خصوص تغییرات تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ طی هفته‌های اخیر گفت: در این چند سال آقای برانکو ایوانکوویچ دو سیستم 2-4-4 خطی و لوزی را مورد استفاده قرار می‌دهد و در لوزی خیلی هجومی هستیم و در خطی یک مقدار حالا تدافعی تر می شود. پرسپولیس همیشه هجومی بوده و خواهد بود. اینکه من بازی کنم یا دیگری مهم نیست و مهم این است که تیم برنده باشد.


هافبک سرخپوشان در خصوص اینکه انتقاداتی در خصوص داوری بازی‌های این تیم صورت گرفته نیز گفت: در این چند وقت یک مقدار هجمه روی پرسپولیس بود. در بازی قبلی هم یک پنالتی برای ما نگرفتند. ما کارمان را می کنیم و مهم نیست. با تلاش بازیکنان و درایت کادرفنی و هوادارانی که پشت ما هستند تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را در آسیا کسب کنیم و در لیگ برتر هم قهرمان شویم.
وی با اشاره به جذب بازیکنان جدید از انگیزه تیمش برای دستیابی به رویای قهرمانی آسیا خبر می‌دهد: بازیکنان خیلی خوبی به ما اضافه شدند و خیلی به ما کمک می‌کنند و امیدوارم در آینده نیز کمک کنند. در بازی‌های آسیایی که خصوصا می‌توانند خیلی کمک کنند و یک تیم منسجم را شکل دهیم و برای افتخار بزرگ در آسیا بجنگیم.


هافبک پرسپولیس در خصوص بازی با پاختاکور و حمایت هواداران نیز گفت: ما طی این مدت بزرگترین سرمایه را داشتیم و هواداران نقش پررنگی در موفقیت‌های ما داشتند. مطمئنا در بازی با اولین حریف آسیایی نیز چشم به حضور آنها خواهیم دوخت. خوشبختانه باشگاه نیز درایت مناسبی در این شرایط اقتصادی داشته و با کم کردن قیمت بلیت‌ها اکنون امیدواری بیشتری برای حمایت پررنگ آنها خواهیم داشت. امیدوارم در این بازی هواداران هوای ما را داشته باشند و کمک کنند تا اولین گام را مقتدرانه برداریم و در این گروه سخت شرایط برای ما سخت نشود.

 

پرسپولیس تهران احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران احمد نورالهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس امیدوار است که بازیکنان بایرلورکوزن به دلیل جشن قهرمانی بوندس‌لیگا در هفته جاری همچنان در حالت نباشند. بایرلورکوزن باید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل وستهم قرار بگیرد.

بایرلورکوزن این هفته برای اولین‌بار در تاریخ خود عنوان قهرمانی آلمان را به دست آورد و بازیکنان و اعضای این تیم با میهمانی شبانه این دستاورد بزرگ را جشن گرفتند.

لورکوزن که در 43 بازی گذشته شکست نخورده است در بازی رفت مقابل وستهم با نتیجه 2-0 برنده شده بود و شانس زیادی پیش از شروع بازی برگشت برای صعود به نیمه نهایی دارد.

مویس، سرمربی وستهم، در نشست خبری گفت: "چرا نباید میهمانی بگیرید؟ بعد از قهرمان شدن باید جشن بگیرید، باید از آن لذت ببرید چون لحظات خیلی سریع می‌گذرند. امیدوارم که میهمانی آن‌ها تمام شده باشد و آماده این بازی باشند."

جارود بوون بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی هفته گذشته و شکست برابر فولام در لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر از دست داد اما در تمرین وستهم در کنار کالوین فیلیپس و آلفونس آرئولا شرکت کرد.

مویس در مورد مصدومان تیمش گفت: "دیدن جارود در تمرین عالی بود. البته من هنوز مطمئن نیستم که او بازی خواهد کرد یا نه. ما کالوین و آلفونسو را هم در تمرین داشتیم، اما در مورد آن‌ها هم مطمئن نیستم. در مورد آن‌ها فردا تصمیم خواهیم گرفت."

دیگر خبرها

  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد