Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@09:49:48 GMT

مبلغ سعودی: در دوره بن سلمان غنا حلال است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۶۴۱۰

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الشرق قطر،‌ «عادل الکیلانی» مبلغ سعودی به منظور جلب رضایت «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی فتوایی را در زمینه غنا و موسیقی صادر کرد که خشم فعالان و کاربران شبکه‌­های اجتماعی را برانگیخت.

کیلانی که همیشه بر حرام بودن غنا و موسیقی تأکید و تکرار می­‌کرد که بیشتر علمای اسلام بر حرمت آن اجماع نظر دارند،‌ برای تغییر فتوای خود در همگامی با بن سلمان مورد تنگنا قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیلانی تغییر فتوای خود را چنین توجیه کرد که چشم‌انداز ۲۰۳۰ سعودی بسیاری از دیدگاه‌­ها و مواضع را تغییر می­‌دهد و مردم را برای افشای مکنونات درونی خود جری تر می­‌کند.

پس از این فتوا فعالان و کاربران شبکه‌­های مجازی با حمله به کیلانی چند رنگی او در صدور فتوی و عمل بر اساس میل خود را محکوم کردند.

برخی فعالان این اقدام کیلانی را به دلیل ترس او از گرفتار شدن به سرنوشت همتایانش در زندان­‌های سعودی ذکر کردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مبلغ سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز

تیم ملی فوتبال تاجیکستان در مقدماتی جام جهانی، موفق شد عربستان سعودی را متوقف کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تاجیکستان که در جام ملت‌های آسیا هم از گروه خود صعود کرده و نتایج درخشانی ثبت نموده بود، در هفته چهارم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا در خانه خود مقابل عربستان و مانچینی به تساوی دست یافت.

وحدت هنانوف مدافع تاجیک باشگاه پرسپولیس در دقیقه ۳۴ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده بود.

تاجیکستان نیمه اول را با یک گل به میهمان پرستاره واگذار کرده بود اما در دقیقه ۸۰ روی کار تیمی و سانتر از جناح راست، دروازه عربستان صدرنشین را باز کرد تا جشن نوروزی این تیم و مردم تاجیکستان کامل شود.

بازی رفت دو تیم در عربستان با یک گل دیرهنگام به سود سعودی‌ها پایان یافته بود اما اینبار شاگردان مانچینی نتوانستند با امتیاز کامل از مهلکه خارج شوند.

با این نتیجه مساوی ، تاجیکستان با یک بازی بیشتر از اردن پیشی گرفت و با پنج امتیاز منتظر دو هفته پایانی مسابقات انتخابی جام جهانی است. آنها روی مصاف اردن و عربستان و شکست احتمالی فینالیست جام ملت‌ها حساب باز کرده اند.

دیگر خبرها

  • سقوط مرد ۵۵ ساله در آبشار کوهرنگ که توسط نیروهای حلال‌احمر نجات یافت (فیلم)
  • تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر
  • تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم(ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر
  • حلال و و حرام غذا‌های دریایی را چگونه تشخیص دهیم؟ + فیلم
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • راهی برای کسب درآمد حلال وجود ندارد!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس