Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:44:46 GMT

لیگ یک / فریاد وینکو؛چرا گل نمی زنید؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۶۶۹۵

لیگ یک / فریاد وینکو؛چرا گل نمی زنید؟

گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت های لیگ یک در ادامه روند ناکامی خود در  ورزشگاه خانگی مقابل قشقایی شیرازمتوقف شد. 

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های لیگ یک از هفته بیستم و ششم دو تیم گل گهر سیرجان و قشقایی شیراز در ورزشگاه امام علی سیرجان به  قضاوت حسین زیاری به مصاف هم رفتند .


این در حالی بود که  گل گهر سیرجان در هفته گذشته  با چهار گل مغلوب مس رفسنجان شده بود  و دیگر جایی برای عدم نتیجه گیریباقی نگذاشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار ابتدا عباس پور خسروانی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول گل گهر سیرجان را به ثمر برساند  اما در ادامه این دیدار قشقایی شیراز  که معمولا در برابر تیم های بالای جدول نتایج خوبی را گرفته  تنها 5 دقیقه بعد از گل گهر موفق شد گل تساوی را توسط جواد عباسی  باز هم از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند در عین حال  که شاگردان بگوویچ در این بازی یک پنالتی دیگر را توسط محسن آذرپاد از دست رفته بود.


گل گهر دراین بازی با توجه به تمام حملاتی که انجام داد نتوانست دروازه قشقایی را باز کند تا به یک تساوی تلخ بسنده کنند .


 به این ترتیب گل گهر سیرجان با کسب این تساوی همچنان با 43 امتیاز درصدر جدول رده بندی جای گرفت اما با توجه به پیروزی شاهین شهرداری بوشهر اختلافش تنها به یک امتیار رسید و حاشیه امنیت خود را دیگر از دست داد. 


 سیرجانی ها صدرنشینی خودشان را بیشتر باید مدیون عدم نتیجه گرفتن تیم های تعقیب کننده اشان باشند چرا که در 5 دیدار گذشته تنها 4 امتیاز کسب کرده اند و به نظر می رسد اگر تا هفته آینده به همین روند ادامه دهند باید به صدر جدول خداحافظی کنند .


 قشقایی شیراز نیز با کسب این تساوی با ارزش در زمین صدرنشین  با 32 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت تا در هفته آینده میزبان  گل ریحان البرز باشد .

 

 وینکو بگوویچ سرمربی با تجربه گل گهر با توجه به نتایج بسیار ضعیف این تیم کاملا مستاصل و آشفته در کنار خط تنها نظاره گر این دیدار است و شاید خودش هم نمی داند که چرا تیمش به این روز دچار شده است .

دسته یک گل گهرسیرجان قشقایی شیراز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک گل گهرسیرجان قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲

در هفته سی‌وسوم سری A اینتر با پیروزی در دربی میلان در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ موفق به فتح بیستمین اسکودتوی تاریخ خود شد.

دریافت 169 MB

دیگر خبرها

  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • حد نگاری اراضی ملی سیرجان
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲