Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-28@12:13:42 GMT

محمد دایی: علی دل خوشی از احمدی‌نژاد ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۷۴۷۷

محمد دایی: علی دل خوشی از احمدی‌نژاد ندارد



محمد دایی، مربی تیم فوتبال سایپا گفت: وقتی برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال غلط است، نمی‌توان از باشگاه‌ها انتظار همکاری داشت.

محمد دایی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه باشگاه سایپا ملی‌پوشان خود را در اختیار تیم فوتبال امید ایران قرار نداده است، گفت: اگر راهی داشت قطعاً بازیکنان را به تیم امید می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این فصل با کمبود بازیکن مواجه هستیم و بازیکنان جوان هم نقش مهمی در تیم ما دارند. اگر این بازیکنان را در اختیار تیم ملی قرار دهیم قطعاً با مشکل مواجه می‌شویم و تصمیمی که علی دایی گرفت درست بود. وقتی فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی درستی ندارد، از باشگاه‌ها نمی‌توان انتظار همکاری داشت.

مربی تیم فوتبال سایپا در ادامه افزود: باشگاه‌ها هر چهار روز یک بار باید بازی کنند و مشخص نیست باشگاه‌ها برای چه باید با این فشردگی بازی کنند. ما هم که خودمان نمی‌توانیم وارد زمین شویم. متأسفانه با همین برنامه‌ریزی غلط بود که جام حذفی از ما گرفته شد. واقعاً با این وضعیت ممکن نبود و نمی‌توانستیم که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «قبول دارید امسال برای سایپا سال خوبی نبوده است؟»، خاطرنشان کرد: بله، در مجموع سال خوبی نبود. ما جام حذفی را به‌دلیل برنامه‌ریزی غلط از دست دادیم، در ضمن در آسیا هم با همین نوع برنامه‌ریزی و بی‌امکاناتی در باشگاه سایپا ناکام ماندیم. در لیگ برتر نیز نباید بیشتر از این از سایپا انتظار داشت، این در حالی است که هنوز مشکلات مالی ما برطرف نشده است.

دایی در مورد حاشیه‌های سفر سایپا به جم و اینکه گفته‌ می‌شود علی دایی حاضر نشده کنار محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران بنشیند، تصریح کرد: علی به‌دلیل برخی مسائل دل خوشی از احمدی‌نژاد ندارد، اما ماجرا آن‌طور نبود که عنوان شده است. اصلاً این‌طور نبود که صندلی آنها کنار هم باشد و قسمتی از آن خبر اشتباه بود. صندلی برادرم و احمدی‌نژاد اصلاً کنار هم نبود.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم

 به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،   سید شمس الدین حسینی در گفت و گویی ضمن تبیین الزامات تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار داشت: کلید اصلاح ساختار اقتصاد، بازگشت به سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است که البته یکبار این تصمیم در کشور مبنی بر اینکه باید از انحصار دولت خارج و به همان ترتیبات قانون اساسی عمل شود، اتخاذ شد.

 «در قانون سیاست‌های کلی اصل ۴۴ رهبر معظم انقلاب هشت هدف را مشخص کردند که عبارت‌اند از:

شتاب بخشیدن به رشد اقتصاد ملی

گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به‏منظور تأمین عدالت اجتماعی

ارتقای کارایی بنگاه‌های اقتصادی و بهره‌وری منابع مادی و انسانی و فناوری

افزایش رقابت‌پذیری در اقتصاد ملی

افزایش سهم بخش‌های خصوصی و تعاونی در اقتصاد ملی

کاستن از بار مالی و مدیریتی دولت در تصدی فعالیت‌های اقتصادی

افزایش سطح عمومی اشتغال

تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوارها»

وی افزود: بعد از ابلاغ سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و تصویب قانون اجرای آن در مجلس شورای اسلامی، ممنوعیت‌ها برای حضور مردم و بخش غیردولتی در بخش اقتصاد کنار گذاشته شد اما محدودیت‌ها و معذوریت ها به قوت خود باقی ماند.

حسینی با بیان اینکه در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای باز شدن راه مشارکت مردم صورت گرفت، ادامه داد: مجلس دوازدهم و دولت باید محکم بر اجرای قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ تاکید کند.

وی درباره مشارکت مردم در جهش تولید و اقتصاد گفت: باید اقشار مختلف مردم بتوانند در حوزه های اقتصادی سرمایه گذاری کنند چراکه مقدمه تولید، سرمایه گذاری است.

نماینده مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه باید نظام تامین مالی درست داشته باشیم که قانون و زیرساخت های آن در مجلس یازدهم تصویب شده است، گفت: اگر به دنبال رشد اقتصادی و جهش تولید هستیم باید در پی افزایش سرمایه گذاری باشیم و برای این کار باید محیط کسب و کار فراهم شود.

حسینی یادآورشد: طی سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ رشد اقتصادی در کشور حدود نیم درصد اما رشد جمعیت ما بالای یک درصد بود بر همین اساس درآمد سرانه کاهش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کمی وضعیت سرمایه گذاری و اقتصادی بهتر شده است اما در حد جوانه است، بار دیگر تاکید کرد: برای اینکه این جوانه تبدیل به یک نهال شود حداقل دو کار باید انجام شود که یکی صدور مجوزهای کسب و کار و دیگری تامین مالی و ایجاد زیرساخت های تولید است.

نماینده شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس اضافه کرد: بنابراین مجلس دوازدهم به جای اینکه دنبال تصویب قوانین جدید باشد باید قوانینی که در مجالس گذشته از جمله قانون رفع موانع تولید ، قانون تولید دانش بنیان ، قانون جهش مسکن تصویب شده را مورد تاکید قرار دهد تا اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد بعد از عمل جراحی پلک
  • ماجرای رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات مجلس
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • پشت پرده رأی لحظه آخری احمدی‌نژاد در انتخابات بعد از عمل پلک
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • رد پای احمدی نژاد در واگذاری باغ ازگل
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • کاظم صدیقی برکنار شد؟ /جزئیات ادعای مشاور سابق احمدی نژاد
  • توصیه وزیر دولت احمدی‌نژاد به نمایندگان مجلس دوازدهم