Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی معینی از مدیران شهرداری اصفهان راهی زندان شد. این خبر امروز با دو دلیل متفاوت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. از یک سو برخی زندانی شدن معینی را به صدور مجوز او برای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی در پارک کوهستانی صفه ربط داده‌اند و از سوی دیگر برخی محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم را توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی داتسه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از «آزادی»، این خبر امروز با دو دلیل متفاوت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. از یک سو برخی زندانی شدن معینی را به صدور مجوز او برای تماشای بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی در پارک کوهستانی صفه ربط داده‌اند و از سوی دیگر برخی محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم را توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی داتسه‌اند.

آقای معینی پیش‌تر در حساب توئیترش از طرح شکایت از خودش به دلیل فراهم اوردن امکان تماشای دسته جمعی بازی‌های فوتبال جام‌جهانی در پارک کوهستانی صفه خبر داده بود. خبرگزاری ایرنا اما این خبر را چنین پوشش داد: یک منبع آگاه در دادگستری کل استان اصفهان از اجرای حکم زندان مدیر یک شرکت تفریحی وابسته به شهرداری اصفهان خبر داد.

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود روز یکشنبه گفت: این فرد 'علی معینی' نام دارد و در توییترش به مسوولان عالی رتبه کشور توهین کرده است. به گفته وی، این فرد برای اجرای حکم روز گذشته راهی زندان مرکزی اصفهان شد و مدت محکومیتش یک سال است.

گفته می ‌شود بر اساس محتوای شکایت نماینده مدعی‌العموم، این توهین توئیتری مربوط به پیش از انتصاب وی در این شرکت بوده است. این در حالی است که برخی شبکه های اجتماعی علت محکومیت این فرد را به پخش بازی‌ های فوتبال جام جهانی در پارک کوهستانی صفه اصفهان ارتباط می‌دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علی معینی شهرداری اصفهان جام جهانی پخش جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی

همزمان با سومین روز از اردیبهشت ما، صدیقه پور امینی، مدیر عامل مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد با حضور در ستاد دیه استان یزد و بررسی پرونده مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی، مبلغ ۴۰ میلیون تومان بدهی یک پدر را که به دلیل عجز در پرداخت این مبلغ در زندان بود را اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در این خصوص گفت: یکی از آشنایان تصمیم گرفته تا مبلغی را به جای برگزاری مراسم چهلم مادرشان را به آزادی یک زندانی در بند اهدا کند و این مبلغ نیز در همین راستا به ستاد دیه استان اهدا شد.

گفتنی است این مؤسسه خیریه مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را نیز در ایام ماه مبارک رمضان به ستاد دیه استان اهدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • طبیعت تماشایی افوس به وقت بهار + فیلم
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم