Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@21:52:54 GMT

ادامه بررسی لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران در شورا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۷۹۶۵

صراط:

در جریان بررسی تبصره ۱۶ که مربوط به پرداخت اعتبار برای کمک به مؤسسات عمومی و آمار و کمک به اشخاص و مؤسسات حقوقی بود.

به گزارش فارس احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران پیشنهاد حذف بند ۴ را مطرح کرد.

در بند ۴ آمده است که پرداخت اضافه بر سقف‌های تعیین شده مستلزم اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر تهران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد مسجد جامعی با رأی اعضا تصویب شد و کلمه "افشا" نیز از بند ۳ حذف شد. در بند ۳ مقرر شده بود تا فهرست اشخاص حقوقی و مؤسسات خصوصی و میزان کمک دریافتی از طریق سامانه شفافیت "افشا" و به اطلاع عموم رسانده شود.

اعضای شورای شهر پس از تصویب تبصره ۱۶ و ۱۷ به تبصره ۱۸ پرداختند. در بند (الف) تبصره ۱۸ شهرداری مکلف شده است در راستای بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، مینی‌بوس رانی، تاکسیرانی و تبدیل موتورسیکلت‌های بنزینی به موتورهای برقی از محل ردیف اعتباری با عنوان "کمک فنی و اعتباری پرداخت مابه‌التفاوت تسهیلات بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و دوچرخه" تا سقف یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی اقدام کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری بودجه شهرداری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا

­

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، در نشست امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت شورا ، گزارش تجمیعی طرح‌های توسعه محلی سال ۱۴۰۲ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران را به اعضای شورا ارائه می‌کند.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، امروز در دویست و بیست نهمین جلسه شورا، گزارش حسابرسی شرکت‌های نوسازی عباس آباد، یادمان سازه، کنترل ترافیک تهران و شرکت ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهر تهران برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: حسابرس رسمی شورا نیز گزارش حسابرسی مؤسسه فناوران شهر تهران و همچنین سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران را برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • طرح های توسعه محلی مناطق ۲۲ گانه تهران زیر ذره بین شورا