Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان گفت: کمک ۴۵ میلیارد تومانی مردم همدان به محرومان نشانه دارالمومنین بودن این استان است. ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سید سعید شاهرخی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین کمیته امداد استان همدان اظهار داشت: سعادت خدمت به نیازمندان یک توفیق الهی است، یقینا هیچ انگیزه مادی نمی‌تواند موجب شود این کار سخت و طاقت فرسایی که با عقیده و تمام وجود انجام می‌دهیم موجب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد تاسیس کمیته امداد یادگار امام راحل، افزود: یکی از اهداف انقلاب و امام راحل از تشکیل کمیته امداد، توجه به محرومان مستضعفان، پابرهنگان و ایتام بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه تأسیس کمیته امداد اقدامی زیبا، ماندگار و اثرگذاری بود که خوبی‌های را در کشور نهادینه کرده است، گفت: با کاشت نهال انقلاب اسلامی ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی همراه با دموکراسی به معنای واقعی مردم سالاری در کشور پابرجا شده است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب می‌بینیم که برخی از بنیادها و نهادهایی که عمیقا در جامعه تاثیرگذار بودند نیز چهل ساله شده‌اند، تصریح کرد: حقیقت این است که کمیته امداد نقش ارزشمندی را در کشور ایفا می‌کند و با آمدن آقای فتاح شاهد تحولات خوبی در کمیته امداد بوده‌ایم.

بیش از 22 میلیارد تومان برای مسکن مددجویان کمیته امداد در گلستان هزینه شد110 پایگاه کمیته امداد گیلان آماده دریافت کمک خیران در جشن نیکوکاری هستند22 هزار و 580 خانوار از کمیته امداد استان قم مستمری دریافت می‌کنند‌

وی با اشاره به اینکه نگاه به کمیته امداد نگاه دولتی نیست، بیان کرد: اما در دولت تدبیر و امید پرداختی‌های دولت به نهادهای بهزیستی و کمیته امداد چهار برابر افزایش یافته است.

استاندار همدان با بیان اینکه نقش مردم را در حمایت از محرومان نباید فراموش کنیم،ابراز کرد: در 11 ماهه امسال، مردم استان 45 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند که این یکی از نشانه‌های دارالمومنین بودن استان همدان است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه در استان 25 هزار نفر حامی ایتام هستند، عنوان کرد: وجود این تعداد خیر و حمایت آنها از ایتام و محسنین استان همدان بسیار خوب است اما همدان ظرفیت بیشتری در این زمینه دارد.

وی با اشاره به اینکه باید با تشریح اهمیت حمایت از ایتام، حامیان بیشتری را در استان جذب کنیم اظهار کرد: پرداخت 82 میلیارد تومان تسهیلات از دیگر شاخص‌های خوب کمیته امداد است.

استاندار همدان با بیان اینکه تلاش شود تسهیلات پرداختی به شغل تبدیل شده و در جهت توانمندسازی خانواده‌ها و زنان سرپرست خانوار صرف شود، تأکید کرد: این آمادگی را داریم که در کارگروه اشتغال سهم تسهیلات کمیته امداد را افزایش دهیم.

شاهرخی با تأکید بر اینکه شاید جزو عنوان نخستین استان‌ها بودیم که توزیع کالاهای اساسی یارانه‌ای نظیر گوشت، مرغ و برنج را هدفمند کردیم، مطرح کرد: هیچ محدویتی در توزیع کالاهای اساسی نداریم و اولویت با نهادهای حمایتی نظیر امداد و بهزیستی است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه برای شب عید انبارها مملو از کالا است، افزود: نظارت و بازرسی بر بازار نیز تشدید شده است.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد عسکری بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای فقرزدایی است.

عسکری با اشاره به اینکه جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک به طرح قرض ماندگار، اکرام ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، درمان و... برگزار شد گفت: در این مراسم مبلغ ۷ میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر خاطر نشان کرد: در نوشهر۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

جشن گلریزان با عنوان دست‌های ماندگار با حضور مهدی قربانی قائم مقام، احمد سعادت مدیر امورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، حبیب الله قلی پور مدیر حراست کمیته امداد استان، دکتر رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر، یزدان کرد بخشدار مرکزی، و جمعی از خیرین،  به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نگاهی به قاب‌های ماندگار ارتش و مردم در سال 57 + عکس ها
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • تحویل ۹۴۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد