Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@16:51:41 GMT

برخی افراد در مسیر مقابله با دشمن دچار انحراف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۶۸۹۴۱

برخی افراد در مسیر مقابله با دشمن دچار انحراف می‌شوند

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: ایستادن در مسیر مقابله با دشمن برای 25 سال آینده که وعده نابودی اسرائیل است برای برخی افراد بسیار طولانی است و در طول این مسیر دچار لغزش و انحراف می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، دومین گردهمایی فعالان جبهه مقاومت لشکر مردمی و پشتیبانی حضرت زینب (س) مازندران امشب با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا، اکبری رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های مجمع جهانی بیداری اسلامی و جمعی از اعضای گردان لشکر حضرت زینب (س) به همراه جمعی از خانواده های شهدا در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضرورت ایستادن در مقابل دشمنان تا نابودی کامل
سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در گردهمایی فعالان جبهه مقاومت که در متل بانک ملی بابلسر برگزار شد اظهار کرد: سپاه کربلا مازندران 22 ناحیه و دو لشکر را دارد که یک لشکر در حال جنگ سخت است اما لشکر حضرت زینب(س) با اقتدار در حال پشتیبانی در جنگ نرم و جنگ سخت هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم مازندران همیشه پیشرو در امر خیر هستند خاطرنشان کرد: کار با اخلاص خواهران ما در لشگر حضرت زینب حتما دارای پاداش از سوی خداوند است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: یکی از راه های هدایت مقابله با دشمنان خدا است و آن‌ها همیشه در حال جنگ با ما خواهند بود.

بابایی با اشاره به نحوه مواجهه انسان ها با دشمنان گفت: تسلیم شدن محض در برابر دشمنان خداوند، حفظ کردن خود اما در برابر دشمن قرار نگرفتن و همچنین ایستادن در مقابل دشمن از مواردی است که انسان‌ها در برابر دشمنان با آن مواجه هستند.

وی افزود: ایستادن در مسیر مقابله با دشمن برای 25 سال آینده که وعده نابودی اسرائیل است برای برخی افراد بسیار طولانی است و در طول این مسیر دچار لغزش و انحراف می‌شوند. 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید بر اینکه باید در این مسیر باقی بمانیم بیان کرد: با فعالیت فکری باید در این مسیر بمانیم چراکه برخی از مسئولان به دنبال شکستن مقاومت هستند که این امر هم با تغییر اندیشه به نتیجه می‌رسد که یکی از وظایف لشکر حضرت زینب(س) تبیین اقدامات دشمن و دشمن شناسی است.

بابایی با اشاره به اینکه فشار اقتصادی یکی از ترفندهای دشمن است، اظهار کرد: به گفته مسئولان آمریکایی فشار اقتصادی همچنان ادامه خواهد داشت پس بنابراین لازم است که با هوشیاری با این اقدامات رو به رو شد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت در سوریه با حضور نیروهای حزب الهی به ثمر رسید و در یمن هم به ثمر می رسد اما جبهه نرم هم بسیار دارای اهمیت است.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: این لشکر می تواند به عنوان یک الگو برای استان های دیگر باشد تا با حضور زنان در صحنه یک پشتیبانی بزرگی از جبهه مقاومت صورت گیرد.

 
ایران پایگاه قدرت اساسی جبهه مقاومت است
عقیله ملازاده فرمانده لشکر مردمی و پشتیبانی حضرت زینب (س) مازندران در ابتدای این مراسم، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری نظریه مقاومت باید در محیط پیرامون هر فرد و حتی در کشورهای دیگر تبین شود.

وی با بیان اینکه از نظر عملی جریان مقاومت را حق جوانان می‌دانیم، خاطرنشان کرد: جوان های عراق، سوریه، لبنان و جوان‌هایی که در شمال آفربقا در مناطق شبه قاره و اطراف آن هستند همه حق مقاومت دارند.

فرمانده لشگر مردمی و پشتیبانی حضرت زینب (س) مازندران تصریح کرد: ایران پایگاه قدرت اساسی جبهه مقاومت در کنار کشورهای عراق سوریه، یمن، لبنان و فلسطین در حال مقابله با اسرائیل و آمریکا است. 

ملازاده با اشاره به اینکه موضع ایران در قبال تحولات منطقه روشن است، تاکید کرد: کشورهای استکباری بر آن هستند که محور مقاومت را تضعیف کنند و به ناآرام کردن ایران دل بسته‌اند اما باید بدانند که در توهم به سر می‌برند.

وی یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی قوی‌تر از هر زمان دیگری است و هر گز نمی‌توانند خدشه‌ای به آن وارد کنند؛ هنوز قدرت کشور ایران را نشناخته‌اند و تمامی توطئه های دولت های آمریکا به تقویت قدرت ایران منجر شده است.

فرمانده لشگر مردمی و پشتیبانی حضرت زینب (س) گفت: برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) شکل گیری جبهه بزرگ مقاومت در دنیا امری لازم لست چراکه کشورهای اتسکبار درصدد تخریب چهره اسلام و نابودی آن هستند.

ملازاده ادامه داد: رزمندگان جبهه مقاومت مانند دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان برخاسته و این نیاز وجود دارد تا حمایت های مادی و معنوی در مقابله با جنگ نرم و سخت انجام گیرد و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسبت به تهیه کالای مورد نیاز مظلومان و مستضعفان جهان اقدامات لازم انجام گیرد.

وی اظهار کرد: زنان مازندران برای پیوستن به این جبهه بزرگ جهانی، لشگر مقاومت حضرت زینب (س) را با هدف نهادینه کردن فرهنگ مقاومت در جامعه ایران برای کمک به این جبهه بزرگ تاسیس کرده است.

فرمانده لشگر مردمی و پشتیبانی حضرت زینب (س) مازندران با اشاره به اهداف دیگر این لشگر خاطرنشان کرد: عمل به آیات و دستورات قرآن برای حمایت از مظلومان، توجه و عمل به آرمان های امام راحل، تحقق بخشیدن به سخنان مقام معظم رهبری برای از بین بردن اسرائیل در 25 سال آینده، آگاهی بخشی به مسلمانان و مبارزه با استعمارگران، حمایت پشتیبانی مادی و معنوی از رزمندگان جبهه مقاومت، برپا کردن آموزش سواد مقاومت، تقویت روحیه جهاد و مقاومت در بین بانوان، ترویج و گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله اهداف این لشگر است.
 
در پایان این مراسم از خانواده های شهدای انقلاب و شهدای حادثه خونین حج تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، صالحه کریمیانی پور، در جلسه‌ای که با اساتید و مسئولین این مدرسه علمیه با موضوع" ایده‌ها و راه‌کارهای پذیرش حوزه و تشریح طرح دخترانه سدنا" روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در این مدرسه علمیه برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی، از اساتید و کارکنان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسه بررسی راه‌کارها و ایده‌های جذاب جهت پذیرش مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب می‌باشد، خاطر نشان کرد: یکی از طرح هایی که طلاب پایه اول ارائه دادند، طرح دخترانه سدنا است که ویژه دانش آموزان نهم و دوازدهم متوسطه اول و دوم مدارس میناب طراحی و اجرا خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب اظهار داشت: ثبت نام و اجرای این طرح از اول اردیبهشت آغاز و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این طرح همراه با اجرای برنامه های متنوع و جذاب، اجرای مسابقه، بیان حس خوب توسط طلاب و اساتید و بازید از فضای معنوی این مدرسه علمیه‌ و در کل یک روز شاد و بیادماندنی و خاطره انگیز برای دانش آموزان است.

خانم کریمیانی پور تاکید کرد: مدیران، اساتید، مربیان پرورشی و مربیان طرح امین مدارس جهت ثبت تاریخ در برنامه با مدیریت مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) هماهنگی های لازم را انجام دهند، شماره تماس جهت هماهنگی خانم کریمیانی پور۰۹۰۳ ۹۶۱ ۰۹۶۹
۰۹۳۹ ۲۸۹ ۸۸۳۲خانم ذاکری معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب.

وی در ادامه از اساتیدی که در سال گذشته در جذب و پذیرش طلاب جدیدالورود نقش فعالی داشتند با اهداء هدیه، تشکر و قدردانی کرد و از اساتید دیگر نیز درخواست کرد جهت مشارکت فعال در مدارس، مساجد و محلات جهت جذب حداکثری، تلاش مضاعف نمایند.

در پایان اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه میهمان سفره کریمانه اهل بیت(علیهم السلام) شدند.


انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود