Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش فرضیایی با گلایه از نوع اطلاع‌رسانی پخش «بالش‌ها» در برخی از رسانه‌ها، استفاده از واژه جایگزین را کاملاً اشتباه دانست؛ مسلم آقاجانزاده هم با اعلام این خبر گفت «محله گل و بلبل» بعد از عید نوروز دوباره به پخش برمی‌گردد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ماجرا از جایی شروع شد که مسلم آقاجانزاده در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم به این نکته اشاره کرد که تلویزیون «بالشت‌ها» را از شبکه نمایش خانگی خریده و در نوروز 98 روی آنتن شبکه دو سیما خواهد برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رسانه‌ای شدن این خبر چند صباحی بعد عدم پخش برنامه «کلاه قرمزی» در ایام نوروز رسانه‌ای شد اما با این نوع پرداخت که قرار است «بالشت‌ها» به جای این برنامه روی آنتن برود.

داریوش فرضیایی(عمو پورنگ) در واکنش به این نوع اطلاع‌رسانی، نوشت: «متأسفانه چند روزی است که اخباری مبنی بر جایگزین شدن مجموعه «بالشت‌ها» در ایام نوروز به جای «کلاه قرمزی» در فضای مجازی توسط بعضی رسانه‌ها تیتر شده که بنده همین‌جا اعلام می‌کنم: اولاً که بالشت‌ها قرار است به جای محله گل و بلبل در ایام نوروز پخش شود که البته ظاهرا مدیران تلویزیون این سریال را از شبکه خانگی خریداری کرده‌اند. دوم اینکه استفاده از واژه جایگزین کاملاً اشتباه است زیرا هیچ‌کس جای کسی را نمی‌تواند بگیرد و همه ما با کلاه قرمزی و اجرای زیبای استاد ایرج طهماسب خاطره‌های شیرینی داریم که هرگز فراموش نخواهد شد.

سوم اینکه همه ما باید بدانیم هنرمندان از یک خانواده هستند که برای مردم تلاش می‌کنند لذا هیچ‌گاه نباید با انتشار چنین اخباری سعی در تقابل یا رویارویی آنان داشته باشیم زیرا هریک از هنرمندان با توجه به نوع کارشان در نزد مخاطبین جایگاه خاص خویش را دارند. بنده به عنوان یک همکار برای تیم سازنده مجموعه کلاه قرمزی به خصوص ایرج طهماسب بسیار احترام قائلم و معتقدم باید قدر پیشکسوتان در این عرصه را بدانیم و ان‌شاالله که دوباره شاهد پخش این مجموعه جذاب و شیرین در تلویزیون باشیم.»

«بالشت‌ها» با عمو پورنگ، نوروز به تلویزیون می‌آیدمسلم آقاجانزاده: تلویزیون درگیر "جنگ ستارگان" شده است/ برخی افراد یک‌شبه مجری تلویزیون می‌شوند"فیتیله‌ای‌ها" هم به عاقبت "محله گل و بلبل" دچار شدچرا "محله گل و بلبل" تکرار می‌شود؟ + فیلم

مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده «بالش‌ها» و «محله گل و بلبل» به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: مطلب منتشره داریوش فرضیایی در صفحه شخصی‌اش کاملاً درست است چرا که «بالش‌ها» به جای «محله گل و بلبل» روی آنتن می‌رود و ربطی به «کلاه قرمزی» ندارد. ما دیدیم ایام نوروز بهترین فرصت است که «بالش‌ها» روی آنتن برود به همین خاطر پخش «محله گل و بلبل» در آستانه عید نوروز متوقف می‌شود.

وی افزود: «محله گل و بلبل» تا پایان سال ادامه خواهد داشت و پخش ادامه این فصل به بعد از عید نوروز موکول می‌شود. 48 قسمت تا پایان سال روی آنتن می‌رود و دوباره بعد از ایام نوروز با 53 قسمت باقیمانده «محله گل و بلبل» به آنتن شبکه دو سیما برمی‌گردیم.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34/CT7 واژه های کاربردی مرتبط شبکه دو رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه دو رسانه ملی تلویزیون شبکه دو رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۶۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به امارات و آذربایجان روی آنتن با چاشنی اسرائیل

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 25 در یکی از برنامه‌های تلویزیون به آذربایجان و امارات که روابط‌ نزدیکی با رژیم صهیونیستی برقرار کرده‌اند، هشدار داده شد. علیرضا تقوی نیا کارشناس تلویزیون روی آنتن گفت: «اسرائیل موشک خورد اما همسایگان ایران باید پیام را دریافت کنند... شیخ دبی و شیخ ابوظبی مراقب باشند چون در کاخ های شیشه‌ای نشسته‌اند... الهام علی اف مراقب باشد و به اقدامات تجزیه طلبانه نسبت به ایران و حضور پایگاه‌های اسرائیلی در آذربایجان پایان دهد و صبر ما را آزمایش نکند...» این بخش را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبز‌ها در آخر هفته تلویزیون
  • هشدار به امارات و آذربایجان روی آنتن با چاشنی اسرائیل
  • روباه با کانی‌مانگا و کلاه سبزها در آخر هفته تلویزیون
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • ببینید | کنایه کارگردان معروف به رپ‌خواندن حمید صفت روی آنتن زنده تلویزیون
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • رکوردهای خاص «نون. خ ۵» و «زیرخاکی»
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز