Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس درباره دیدار فردای این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در بازی آخر مقابل صنعت نفت آبادان نشان داد به هماهنگی خوبی رسیده و می‌توان گفت سرخپوشان روز به روز بهتر می‌شوند.

وی افزود: معتقدم بازیکنان به هیچ وجه نباید تیم حریف را به این دلیل که از پلی‌آف آماده دسته کم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده اطمینان دارم تیم انگیزه خوبی برای درخشش دوباره در لیگ قهرمانان آسیا دارد و شاگردان برانکو با حمایت هواداران می‌توانند در آزادی با پیروزی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کنند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره برخی انتقادات از که بودمیر می‌شود و اینکه نظرش درباره این بازیکن چیست عنوان داشت: بودمیر به نظر من یک بازیکن بسیار خوب است، او در همین بازی آخر یک پاس گل تمار عیار داد و یک گل هم زد که مورد قبول واقع نشد. به هر حال بنده معتقدم این بازیکن بسیار خوب است و تحت فشار است و باید با زوج خود یعنی علیپور بیشتر هماهنگ شود. زمان نشان خواهد داد او می‌تواند بازیکن خوبی برای پرسپولیس باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا بهنام ابوالقاسم پور مهاجم سابق پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، نساجی با یک گل تراکتور را در قائمشهر شکست داد. مازندرانی‌ها این پیروزی را تا حد زیادی مدیون دروازه‌بان خود هستند.

نساجی در این فصل روزهای پرماجرایی را در خط دروازه خود سپری کرده است. بعد از جدایی رشید مظاهری در نیم‌فصل اول، علیرضا رضایی جذب شد و با مصدومیت شدید او، نساجی سراغ یک گلر خارجی رفت.

لوآن پولی، دروازه‌بان برزیلی نساجی است که از ابتدای فروردین به این تیم اضافه شد و در بازی‌های اخیر نساجی عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

این گلر پس از کلین شیت مقابل سپاهان در اصفهان، حالا مقابل تراکتور نیز دروازه خود را بسته نگه داشت. او در طول بازی بارها از بازیکنان تراکتور موقعیت‌های‌شان را گرفت و نقش پررنگی در پیروزی ارزشمند تیمش داشت.

اگر درخشش لوآن پولی در ۶ هفته پیش رو نیز ادامه پیدا کند این تیم می‌تواند امیدواری زیادی به بقا داشته باشد.

دیگر خبرها

  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • آینده مبهم اوسمار در پرسپولیس
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد