Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله علوی گرگانی گفت: کمک به نیازمند موجب عزت دادن به وی توسط خداوند می شود و تحسین برانگیز است و افرادی که در کمیته امداد مشغول به فعالیت هستند نباید از هیچ تلاشی برای خدمات رسانی به محرومان جامعه دریغ کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «سیدمحمد علوی گرگانی» شب گذشته (یکشنبه 12 اسفند) در دیدار با اعضای ستاد احسان و نیکوکاری استان قم که در دفتر معظم له برگزار شد گفت: در کمیته امداد نیاز است که برخی از وظایف و اقدامات را انجام داد و از سوی دیگر نیز باید برخی از اقدامات مازاد بر آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرجع تقلید جهان تشیع افزود: باید همواره بکوشیم تا کارها برای رضای خداوند باشد و باید همواره قدردان خداوند باشیم که به ما اجازه می دهد به خوبی کارها را برای خودشان انجام دهیم.

 

وی با اشاره به اهمیت کار برای محرومان جامعه گفت: کسی که برای محرومان کار می کند، از عزت الهی برخوردار بوده و نزد خداوند جایگاه بسیار ارزشمندی دارد.

 

علوی گرگانی به تلاش های فتاح رئیس کمیته امداد اشاره کرد و گفت: ایشان انسانی دلسوز و به فکر محرومین است و این موضوع بسیار خوبی است که باید همگان این روحیه را داشته باشند.

 

این مرجع تقلید گفت: افرادی که در کمیته امداد تلاش می کنند باید با روحیه بسیار بالا در راستای خدمات رسانی به نیازمندان بکوشند و همواره با روی خوش استقبال کنند.

 

وی گفت: کمک به نیازمند موجب عزت دادن به وی توسط خداوند می شود و تحسین برانگیز است و افرادی که در کمیته امداد مشغول به فعالیت هستند نباید از هیچ تلاشی برای خدمات رسانی به محرومان جامعه دریغ کنند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب شبستان خبرگزاری مقام معظم رهبری استان بوشهر اصفهان گام دوم انقلاب شیراز مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی 
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد