Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از ۵ عمده فروش مواد غذایی در سطح شهرستان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علیرضا سالاری رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق عامه و شهروندی به صورت سر زده و مستمر از ۵ واحد صنفی واقع در سطح شهرستان بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در راستای برخورد با گرانفروشی دستگاه قضایی در صورت مشاهده هر گونه تخلف مطابق با قانون با متخلفین برخورد قاطع و جدی خواهد کرد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب با اشاره به اینکه این بازدید‌ها و بازرسی‌ها نتایج مثبتی به همراه داشته است، گفت: خوشبختانه طی بازدید‌های صورت گرفته توسط سیستم قضایی این شهرستان و اصناف در بازدید‌ها تخلفی مشاهده نشد.

وی تاکید کرد: با توجه به مطالبات مردمی و در راستای دستور ریاست قوه قضائیه و دادستان کل کشور طرح مبارزه با اخلال گران در نظام اقتصادی از طریق گرانفروشی به صورت مستمر در قالب عملیات‌های قاطعانه از سوی سیستم قضائی استان تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گرانفروشی دادستان کل کشور نظام اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارایه راهکار مناسب در راستای رفع معضلات تالاب انزلی

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست حل مشکلات و چالش‌های تالاب انزلی به ریاست حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی را از معضلاتی دانست که سالیان متمادی مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرده است و افزود: مسؤولان باید با جرأت و شجاعت به این مساله ورود کرده و راهکارهای لازم در جهت حل آن را ارائه کنند.

وی در ادامه افزود: مسائل زیست محیطی شهرستان انزلی از جمله دفع ناصحیح پسماند در اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را فراهم کرده است.

رئیس شورای قضائی استان همچنین تصریح کرد: رسوبات تالاب و همچنین گیاه مهاجم سنبل آبی از معضلات کنونی تالاب است که باید راهکارهای مناسب و کارشناسی در راستای حل آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه لازم است دستورات انقلابی، قاطع و جسورانه در راستای لایروبی تالاب هر چه زودتر صادر شود، گفت: باید مشکلات شهرستان انزلی را اولویت بندی نموده و از تمام ظرفیت شهرستان در جهت لایروبی تالاب بهره بگیریم.

این مقام ارشد قضائی با تاکید بر اینکه موضوعات زیست محیطی با محوریت تالاب انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان باشد، تصریح کرد: حفظ محیط زیست استان اعم از جنگل، ساحل، تالاب و … همواره از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه قضائی نیز در این مورد پشتیبان دستگاه‌های اجرایی بوده و از هیچ کوششی فروگزار نخواهد کرد.

کد خبر 6084837

دیگر خبرها

  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود
  • لزوم ارایه راهکار مناسب در راستای رفع معضلات تالاب انزلی