Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه نسبت به مسدود شدن اَپ‌های ایرانی در ios و گوشی‌های آیفون واکنش نشان داد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ اقتصادی صنعت و تجارت کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

ابراهیم درستی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به مسدود کردن فعالیت برخی اپلیکیشن‌های ایرانی توسط کمپانی اپل و تلفن‌های همراه آیفون اظهار کرد: ما و حاکمیت هیچ بهایی برای کسانی که بخواهند به هر نحوی مخل بازار کشورمان باشند، نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری و تلفن همراه ادامه داد: این یک واقعیت است که اگر بخشی از امکانات یک کالا از آن گرفته شود، حتماً این اقدام در جای دیگری همچون «میزان خرید مردم» و یا حتی «در ثبت سفارش آن» (ورود آن به کشور) تاثیرگذار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این اقدام اپل و آیفون در مسدود کردن اَپ‌های ایرانی، به ممنوعیت واردات آن و عدم ثبت سفارش این برند بیانجامد یا خیر گفت: من مسئولیتی در این بخش ندارم و تصمیم‌گیری درباره ثبت سفارش این کالا در صلاحیت من نیست.

درستی خاطرنشان کرد: به عنوان مسئول اتحادیه باید بگویم به هرحال اگر بنا شد کالایی به کشور بیاید که بدانیم خدمات اولیه را دارا نیست، آن کالا از نظر ما کیفیت لازم را ندارد و اگر سازمان متولی صلاح بداند حتماً تصمیمات مورد نظر را درباره ثبت سفارش آن خواهد گرفت.

کاربران ایرانی آیفون باز هم محروم شدند

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام برخی مسئولان، در سال گذشته 2 میلیارد دلار صرف واردات آیفون به کشور شده و در چند سال گذشته نیز مسائل جدی درباره نحوه واردات آیفون به کشور و نمایندگی رسمی این برند در ایران مطرح شده بود تا کمپانی اپل در مقابل فروش قابل توجهی که در ایران دارد، خدمات پس از فروش را نیز به مشتریان ایرانی خود ارائه دهد ولی به نظر می‌رسد حتی مسدود شدن اپ‌های ایرانی در ios همه رشته‌های بافته شده در این بخش را پنبه کرده و زمزمه‌های ممنوعیت واردات آیفون جدی‌تر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

انتهای پیام/

R34343/P/S7,78,82,86/CT1 واژه های کاربردی مرتبط واردات قیمت موبایل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واردات قیمت موبایل واردات قیمت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744655

دیگر خبرها

  • مشکل ارز اتوبوس های جدید را پشت گمرک گذاشت
  • هشدار به عرضه کنندگان آیفون قاچاق؛ برخورد‌ها تشدید خواهد شد
  • علت ممنوعیت واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ | هشدار جدی به عرضه کنندگان آیفون قاچاق
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • قیمت سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • واردات گوشی‌های دکمه‌ای ممنوع نشده است
  • درخواست کمیسیون اروپا از کنگره آمریکا برای حمایت از اوکراین