Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:47:06 GMT

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۴۵۹۸

فردا آخرین مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی

بر اساس زمان اعلام شده در دفترچه آزمون پذیرش دستیاری در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی، ثبت نام این آزمون که از روز ۵ اسفند ماه آغاز شده، فردا سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه پایان می‌پذیرد.

به گزارش ایسنا، پس از پایان مهلت ثبت نام، امکان تغییر سهمیه وجود ندارد و مشمولان آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت فقط یک نوبت می‌توانند با استفاده از این تسهیلات در آزمون شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون پذیرش دستیاری در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی روز پنج شنبه ۶ تیرماه سال ۹۸ به طور همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ١٨ روز دوشنبه ۳ تیرماه ۹۸ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش (کسب حداقل ٥٠ درصد نمره آزمون)، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی، از طریق سایت اعلام خواهد شد.

آن دسته از داوطلبان که حداقل ٥٠ درصد نمره خام آزمون (بدون در نظرگرفتن ضرایب دروس و رشته‌ها، به استثنای درس زبان انگلیسی که با ضریب ٢ محاسبه می‌شود) را کسب کرده باشند، اجازه انتخاب رشته خواهند داشت.

متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهمیه‌های رزمندگان و استعداد درخشان، در صورت کسب حد نصاب پذیرش داوطلبان آزاد در رشته محل انتخابی، به صورت آزاد پذیرش خواهند شد. به عبارت دیگر، رشته محل‌های انتخابی این داوطلبان ابتدا همانند داوطلبان آزاد مورد سنجش قرار می‌گیرد و در صورت قبولی، جزء پذیرفته شدگان آزاد محسوب می‌شوند و در صورت پذیرفته نشدن، در بالاترین اولویت ممکن در سهمیه‌های مورد اشاره به رقابت می‌پردازند.

رشته محل انتخابی هر داوطلب، ابتدا در سهمیه آزاد سنجش شده و در صورت عدم قبولی، آن رشته محل با لحاظ کردن سهمیه مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم قبولی، این فرآیند برای اولویت انتخابی بعدی داوطلب تکرار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزمون دستیاری دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور