Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی سپاه لرستان، سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری بسیج سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در تعطیلات نوروز 98 در قالب اردوهای راهیان‌نور خانواده‌ها را با خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی جنوب می‌فرستد.
خانواده‌هایی که قصد حضور در این اردوها را دارند می‌توانند تا بیستم اسفندماه با حضور در پایگاه‌های مقاومت بسیج مسجد محله ثبت‌نام کنند و پس از گرفتن معرفی‌نامه از پایگاه‌هایی که ثبت‌نام کرده‌اند با شماره 09166971031 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ ۶ بدمینتون باز زیر ۱۵ سال از شهر‌های زنجان، تهران، مشهد و یزد در این اردو حضور دارند.

تیم ملی نوجوانان پسر ایران خود را برای حضور در مسابقات بدمینتون آسیای میانه در ازبکستان آماده می‌کند.

این اردو، اولین اردوی تیم ملی بدمینتون در سال جاری به میزبانی استان زنجان است که تا ۱۲ فروردین در استان ادامه می‌یابد.

دعوت شدگان به این اردو پنج روز به تمرینات خود ادامه می‌دهند و در نهایت ۲ نفر برای حضور در اردوی بعدی در اردیبهشت ماه انتخاب می‌شوند.

مسابقات انتخابی زیر ۱۷ سال نیز به میزبانی زنجان در بیستم اردیبهشت ماه میان ۹ نفر اول رنکینگ این رشته ورزشی برگزار می‌شود و در نهایت ۲ نفر برای اعزام به مسابقات آسیای میانه در خردادماه انتخاب خواهند شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون در زنجان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود