Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@16:59:06 GMT

جدیدترین اثر شهرام ناظری منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۵۵۷۵

جدیدترین اثر شهرام ناظری منتشر شد

آلبوم موسیقی «آرش کمانگیر» بر اساس منظومه‌ی آرش کمانگیر اثر سیاوش کسرایی با صدای شهرام ناظری منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد حسین توتونچیان مدیرعامل شرکت فرهنگی‌هنری ققنوس و تهیه‌کننده این اثر درباره جزئیات آلبوم «آرش کمانگیر» توضیح داد: «آرش کمانگیر» اثری ارکسترال محسوب می‌شود که با صدای استاد شهرام ناظری و بر اساس شعری از سیاوش کسرایی توسط پژمان طاهری آهنگسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تشریح مراحل تولید این آلبوم گفت: بخش ارکسترال این اثر در «کنسرت هاوس» شهر وین توسط ارکستر مجلسی اتریش و به رهبری طاها عابدیان ضبط شده است و باید اذعان داشت که با توجه به خاستگاه ارکستر، نوعی از موسیقی ارکسترال را در یک اثر ایرانی با زبان پارسی تجربه خواهید کرد که کاملاً منحصر به فرد و شنیدنی است.

وی افزود: دکتر قطب‌الدین صادقی، نویسنده و کارگردان برجسته تئاتر نیز به عنوان راوی داستان، استاد شهرام ناظری و پژمان طاهری را همراهی کرده است.

توتونچیان در معرفی نوازندگان این اثر گفت: پژمان طاهری، طاها عابدیان، فرهاد صفری و بابک غسالی تکنوازان آلبوم «آرش کمانگیر» هستند و غیر از تکنوازی ویولای طاها عابدیان که در وین ضبط شده است، دیگر تکنوازی‌ها و دکلمه در تهران صدابرداری شده است.

مدیرعامل «ققنوس» همچنین بیان کرد: «آرش کمانگیر» هفت قطعه به نام‌های «شب»، «قصه»، «امید»، «آهنگ دگر»، «بدرود»، «آرش» و «سوگ» را شامل می‌شود و این اثر به زودی طی مراسمی شایسته رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آرش کمانگیر شهرام ناظری ناظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • جدیدترین فیگورهای ورزشی حیوانات (عکس)
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش