Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@18:20:30 GMT

تمساح 320 کیلویی غول پیکر و ترسناک + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۹۷۵۹۱۷

تمساح 320 کیلویی غول پیکر و ترسناک + عکس

رکنا:اخیرا در صفحات مجازی تصویری از یک تمساح غول پیکر منتشر شد که با حواشی مختلفی روبرو شد که سپس دروغ یا حقیقی بودن آن منتشر گردید.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اخیرا تصویر بسیار عجیب و راز آلودی در صفحات مجازی از یک تمساح غول پیکر در صفحات مجازی و رسانه ها منتشر گردید که توانست با حواشی و جنجال روبرو گردد که به تبع کاربران زیادی از خود نسبت به آن واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن تصویر از یک تمساح غول پیکر و طویل که طبق آمار گزارش شده وزن پیش بینی شده این تمساح چیزی نزدیک به 320 کیلوگرم می باشد که این موجود غول پیکر از هفته گذشته تا روز گذشته با حواشی متعددی روبرو شد و اغلب کاربران بر این باور بودند که این تمساح موجود در تصویر، چیزی ساختگی است و وجود چنین موجودی غیرممکن می باشد.

اما این در حالی بود که این حیوان طبیعی و واقعی بود که حتی بیولوژیست های متعددی اظهار نظر کردند و واقعیت این تمساح غول پیکر را در تصویر تایید کردند که بعد از این تاییدیه، این حیوان به عنوان یکی از غول پیکر ترین تمساح های جهان شناخته شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مجازی عکس تمساح غول پیکر غول پیکر حواشی عکس فیلم زن دختر تهران پسر نجات لواسان شهرستان شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند

مهرداد حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با تشریح آخرین وضعیت بارندگی‌ها در استان، اظهار داشت: ۱۷۰ خانوار جاسکی که به دلیل جلوگیری از احتمال سیل‌گرفتکی اسکان اضطراری داده شده بودند به منازل خود بازگشتند و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

وی افزود: شب گذشته تنش آبی در شهر جاسک ایجاد شده بود و مشکلاتی در آب شرب مردم داشتیم که در حال حاضر وضعیت عادی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در حال حاضر برق ۱۵ روستا در بشاگرد قطع شده است که ناشی از بسته شدن راه آن‌ها است و لودر و جرثقیل برای ترمیم مسیر دسترسی به منطقه اعزام شده است.

حسن‌زاده عنوان کرد: ۱۸ روستا در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد نیز فاقد دسترسی به آب شرب هستند و اگر آب در آبنماها فروکش کند مشکل این مناطق نیز حل خواهد شد.

حسن زاده با اشاره به آبگرفتگی برخی منازل در روستای چهچکور بندرعباس گفت: هم اکنون هلال‌احمر و گروه‌های جهادی در حال امدادرسانی به مردم متأثر از آب گرفتگی هستند.

کد خبر 6081891

دیگر خبرها

  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • (ویدئو) کاهش وزن ۴۲ کیلویی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در ۴۷ روز
  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • نتانیاهو: نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم/ با تهدید وجودی روبرو هستیم
  • سیروس دین محمدی: بیخیال ما پیشکسوتان؛ حواشی یک ذره جمع شود، استقلال قهرمان است! / فیلم
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • اشک تمساح رسانه‌های هوادار اسرائیل در انگلیس برای یک کودک فلسطینی
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است