Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:به جای افزایش ۲۰درصدی نرخ بلیط اتوبوس و تشدید فشار اقتصادی بر مردم، دولت باید حمایت مالی از حمل و نقل جاده ای را در قالب ارائه سوبسید و یارانه محقق کند.

مجید کیانپور با انتقاد از افزایش ۲۰ درصدی نرخ اتوبوس های بین شهری در ایام نوروز ۹۸، گفت: طبق مذاکرات کمیسیون عمران مجلس با مسئولان مربوطه قرار بود که در ایام نوروز نرخ حمل و نقل به ویژه حمل و نقل جاده ای افزایش پیدا نکند، اما متاسفانه اخبار حاکی از افزایش قیمت بلیط اتوبوس در آغاز سال ۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس گزارش ها، حدود ۸۰ درصد بار جابجایی مسافر بر عهده اتوبوس ها است و این نشان دهنده آن است که افزایش قیمت بلیط اتوبوس بر گستره بیشتری از مردم اثر خواهد گذاشت.

 

مردم با افزایش قیمت بلیط اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت

 

وی افزود: حمل و نقل جاده ای جز بخش هایی است که نرخ آن باید برای تردد مردم مناسب و ارزان باشد، اما با توجه به مشکلات اقتصادی، مردم برای خرید گران بلیط اتوبوس در مضیقه قرار خواهند گرفت.

 

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: هیچ کسی نافی مشکلات صنعت اتوبوسرانی در کشور نیست، اما نمی توان به بهانه حمایت از این صنعت، نرخ بلیط اتوبوس را افزایش داد.

 

کیانپور تصریح کرد: به نظر من به جای افزایش ۲۰ درصدی نرخ بلیط اتوبوس و تشدید فشار اقتصادی بر مردم، دولت باید حمایت مالی از حمل و نقل جاده ای در قالب سوبسید و یارانه را محقق کند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به طور حتم اعضای این کمیسیون در مدت باقی مانده به پایان سال تمام تلاش خود را برای مدیریت و کاهش قیمت بلیط اتوبوس صورت می دهد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم