Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سازمان غذا و دارو لیست محصولات غیرمجازی که در شبکه ماهواره‌ای تبلیغ می‌شود را اعلام کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مهناز خانوی، مدیر کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل با اشاره به لیست فراورده‌های غیرمجازی که در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ می‌شوند، عنوان کرد: ۱۷ قلم فراورده‌هایی که در ماهواره تبلیغ می‌شود، هیچگونه مجوزی اعم از تولید، واردات، توزیع، عرضه و تبلیغات را از این اداره کل ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور حفظ سلامت مصرف‌کنندگان فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل، توصیه می‌شود از استفاده از این محصولات خودداری شود.

تبلیغات پیامکی برای عموم و ماهواره‌ای فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل‌های تغذیه ای، بر طبق ضوابط جاری ممنوع است.

لیست این فراورده‌ها به شرح زیر است؛

مکمل لاغری Super fat metabolism
قرص Eisenia حجم دهنده اندام جنسی
قرص Senator ترک اعتیاد
قرص Good love برای تقویت جنسی
قرص Gluta pure جهت افزایش قد
مکمل لاغری Adios
قرص Easy slim برای لاغری
قرص Stop smoking جهت ترک سیگار
قرص Gumbo برای چاقی
قرص Lipo six black چربی سوزی و عضله سازی
قرص Super fat face برای چاقی صورت
قرص Garcinia cambogia جهت لاغری
کپسول Selen plus درمان نا باروری
پکیج قرص‌های بنیاد حیات پاک جهت ترک اعتیاد
کرم Anti psoriasis درمان بیماری‌های پوستی
قرص Hair plus جهت تقویت مو
قرص درمان کبد چرب Bodyguard

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غذا و دارو دارو مکمل غذایی مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۹۷۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، براساس گزارش تحلیل علم‌سنجی وضعیت انتشار مقالات حوزه طب مکمل و جایگزین در پایگاه اینترنتی معتبر سایمگو، ایران برای چهارمین سال متوالی رتبه چهارم جهان را در تولید دانش این حوزه بعداز کشور‌های چین، آمریکا و هند در سال ۲۰۲۳ کسب کرده است.

نفیسه حسینی یکتا مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل گفت: برای چهارمین سال متوالی شاهد کسب رتبه چهارم جهان در تولید علم طب سنتی هستیم، به نحوی که فاصله ایران با کشور دارای رتبه سوم (هند) نسبت به سال قبل کمتر شده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل افزود: این دستاورد ارزشمند، نشان‌دهنده تلاش‌ها و گام‌های بلندی است که برای احیای طب سنتی ایرانی و جایگاه والای آن در نظام سلامت کشور برداشته شده است.

نفیسه حسینی یکتا  گفت: برای رسیدن به جایگاهی درخشان‌تر در عرصه تولید علم نیاز به تلاش‌های بیشتری داریم و طب ایرانی باید به عنوان یک راهبرد کلان پژوهشی مورد توجه همه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل با اشاره به اینکه طب ایرانی دارای سابقه دیرینه و تجربه‌های اثبات شده در طول هزاران سال است که در متون و منابع مختلفی به ثبت رسیده است؛ گفت: این طب ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به یک موضوع و راهبرد کلان پژوهشی دارد زیرا دارای سابقه‌ای دیرینه و تجارب اثبات شده فراوان در طول چند هزار سال است، همچنین نگرش جامع به سلامتی انسان، ظرفیت آن در پیشگیری و درمان بیماری‌ها در کنار مزیت‌های اقتصادی و جایگاه آن به عنوان بخشی از هویت ملی و فرهنگی و از سوی دیگر؛ این مکتب طبی را به‌عنوان یک هدف راهبردی در حوزه تحقیقات و فناوری پیش روی ما قرار می‌دهد.

نفیسه حسینی یکتا افزود: طب ایرانی هنوز به طور کامل شناخته نشده و ظرفیت زیادی برای توسعه و تحقیقات بیشتر دارد. با انجام مطالعات علمی و پژوهش‌های دقیق، می‌توان مسیر بهره مندی از این طب را در نظام سلامت به طور گسترده‌تری هموار کرد.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل گفت: کسب این رتبه افتخارآمیز، نویدبخش روز‌های روشن‌تر برای طب ایرانی و چشم‌اندازی امیدوارکننده برای ارتقای سلامت جامعه با استفاده از این گنجینه ارزشمند ملی است. نگاه ما در دفتر طب ایرانی و مکمل ارتقاء این جایگاه در سال‌های آینده با استفاده از ظرفیت همه دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی این حوزه است و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد کسب رتبه نخست در تولید علم در این حوزه باشیم که البته تحقق این مهم نیازمند حمایت جدی از پژوهش‌های مرتبط است.

دیگر خبرها

  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • کسب رتبه چهارم ایران در تولید علم طب سنتی در جهان
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • علت عجیب کهیرهای پوستی
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فراورده‌های خونی
  • خواص روغن ماکادمیا برای پوست و مو
  • بازی با جان، تجارت پرسود برخی عطاری‌ها